Madamina Skrevet 30. september 2008 #1 Skrevet 30. september 2008 Av og til er det som om jeg ikke får oksygen. Helt uten å anstrenge meg. Skulle nesten tro det var angst, men det er det nok ikke.
Anonym bruker Skrevet 30. september 2008 #2 Skrevet 30. september 2008 Til stadighet.... enten pga kynnerene som er intense og så får jeg det når kroppen merker jeg begynner å stresse.... I dette svangerskapet har kroppen min reagert helt utrolig på stress... det gir meg rettogslett angst anfall. Angst for stress kalte legen det. Men det er vel forskjellig fra person til person hvorfor og hvordan man opplever ting.
Litjmora Skrevet 30. september 2008 #3 Skrevet 30. september 2008 Jeg har det slik når jeg får kynnere.. er som om lungene ikke har nok plass liksom.
Gjest Skrevet 30. september 2008 #4 Skrevet 30. september 2008 Jada, må hive skikkelig etter pusten noen ganger hehe er jo ikke så rart da, er ikke akkurat suuuper plass til lungene sånn på slutten.
Gjest Skrevet 30. september 2008 #5 Skrevet 30. september 2008 det hender jeg får det til tider, ikke ofte, men noen ganger...spesielt akkurat idet jeg har lagt meg på sofaen eller i senga. Virker som jeg da får babyen oppi halsen og det blir minimal plass til oksygen. Jeg har ingen form for angst eller noe slikt, så det kommer ikke av det hos meg iallefall. Mer det at det er liten plass i magen, er 39+1 idag
babyfrøken *mamma* Skrevet 30. september 2008 #6 Skrevet 30. september 2008 Rett som det er! Får litt "panikk-følelse", kan komme når som helst, ofte når jeg sitter faktisk. Føles som lungene mine aldri kan fylles med nok luft..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå