Gå til innhold

Hårfjerning nedentil..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Åssen gjør dere dette når magen er i veien? Fryktelig komplisert med speil og greier, og jeg tar det ikke på feelingen liksom :P

Har vurdert hårfjerningskrem, men vet ikke om det er et dumt område å bruke det på? Har fortsatt 2,5 mndr igjen før fødselen, og vil jo gjerne være attraktiv for kjæresten i allefall i en måned eller to til..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Få kjæresten din til å gjøre det;p Leste et sted at det visstnok skulle være "pirrende", men...tja..litt skeptisk.

Skrevet

Hvis du er tøff bestiller du brasiliansk voksing på salong - det holder ei stund i alle fall :o) Har planer om å kvinne meg opp til det når det nærmer seg fødsel, selv om jeg allerede nå sliter med mage i veien (20 uker)...

Skrevet

Hihi, litt skeptisk til å la han gjøre det gitt.. :P Føler ikke at det er så innmari sexy, og ville nok vært litt bekymra..

Kjenner jeg er litt skeptisk til voksing også.. Har vurdert tanken, men vet ikke om jeg tør.. Får tenke litt på det, men tar gjerne imot andre tips så lenge! ;p

Skrevet

Tok min første brasilianske i sommer, synes ikke det var så ille. Første gangen tar de ikke mange ganger på samme sted. Enkelte steder var vondt, men det er over på 20min hele greien. Etterpå får du en kjølende krem på. Første gang er alltid skummel, du vet ikke hva du går til, sånn er det med alt.

Dette er nok barnemat i forhold til en fødsel hehe ;)

Skrevet

IKKE bruk hårfjerningskrem. da blir huden skikkelig sår! veldig sårbar hud der nede :) jeg bruker høvelen, uten speil....hadde brukt speil hadde jeg hatt et jeg kunne bruke :P jeg føler meg fram og bruker god tid. det har gått bra hittil! men jeg gidder ikke å gjøre det mer enn en gang i uka - annenhver uke. ikke før det begynner å klø med andre ord :P er nå 36+6 :)

Skrevet

Her har mannen fått den jobben. Grudde meg litt første gangen, men det går helt greit. Noen ganger er de veldig glad for å kunne stå til tjeneste veit du, hehe:)

Skrevet

Å så litt sviende håndsprit klapp på så blir røde nupper borte...

Skrevet

Tar det på feelingen jeg ;) Går fint å barbere i blinde.

Skrevet

Her er det speil som brukes og litt akrobatiske stillinger ;)

Har lest et sted at man aldri skal vise mannen når man barberer verken legger eller bikinilinje - eller at man tisser... Det er visst litt usexy og turn-off. Noe med at de gjerne vil opprettholde den ideen om at vi er naturlig glatte og deilige - og aldri går på do ;) hahah

Skrevet

forloveden min spurte faktisk om ikke han kunne få gjøre det..

var skummelt første gangen,men jeg fortalte hvordan han måtte gjøre på de forskjellige plassene..

og det ble bedre enn jeg klarer:) hehe

så nå har han fått seg fast jobb:) hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...