olebrum30_05&09&13 Skrevet 30. september 2008 #1 Skrevet 30. september 2008 noen som har teksten eller vet hvordan jeg får lasta ned sangen fra serien unge mødre?
Gjest Skrevet 1. oktober 2008 #2 Skrevet 1. oktober 2008 Visst du prøver på skravlesiden er det garantert noen der som vet det - visst ingen her vet:)
kajak&Daniel Skrevet 4. oktober 2008 #3 Skrevet 4. oktober 2008 Når man er liten er man lett å lede, sendt ut i livet for å overleve. Mor er stolt og far er borte, livets korte vei er lang å gå. Du vil ha frihet uten grenser, ikke stans meg nå. Ingenting er som du tror når du blir mor for aller første gang........
Gjest Sauen er på tjukka igjen=) Skrevet 5. oktober 2008 #4 Skrevet 5. oktober 2008 Mor er stolt og far er borte? Dummeste jeg har hørt.
Gjest Skrevet 7. oktober 2008 #6 Skrevet 7. oktober 2008 "Mor er stolt og far er borte? Dummeste jeg har hørt." er jo faktisk sånn for veldig mange da.. selv om du kanskje lever i ett "perfekt" forhold så trenger du ikke slenge ut slike kommentarer!
Synne&TheTerminator Skrevet 8. oktober 2008 #7 Skrevet 8. oktober 2008 Syntes det var teit gjort å ha det med i sangen jeg, så er enig med Sauen! Vi er mange unge mødre, å hvorfor skal vi da få slengt i oss at far er borte, han er jo ikke borte for alle!!
Undrende85 Skrevet 8. oktober 2008 #8 Skrevet 8. oktober 2008 Det har faktisk jeg reagert på jeg også. Teksten legger jo opp til at programmet skal handle om vanskeligstilte alenemødre, men det stemmer jo ikke engang for alle som er med i programmet, langt mindre alle unge foreldre.
Gjest Sauen er på tjukka igjen=) Skrevet 9. oktober 2008 #9 Skrevet 9. oktober 2008 Selvfølgelig er det mange unge mødre som er alenemødre, men det blir så dumt å si det sånn i sangen, fordi det refererer til at dette er et faktum for alle som blir unge mødre. Det henspiller jo heller ikke til programmet, der langt fra alle var alenemødre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå