Anonym bruker Skrevet 30. september 2008 #1 Skrevet 30. september 2008 jeg syns faktisk synd på maria fra unge mødre. hun sliter med selvtilitten....det ser man godt. men fy fader hun sier mye dumt....
Anonym bruker Skrevet 30. september 2008 #2 Skrevet 30. september 2008 ihvertfall selvfølelsen.. at hun ikke tror hun er pen.. kanskje litt for jålete for min smak, men hun er jo pen. Trist at hun ikke klarer å se det selv ja.
Anonym bruker Skrevet 30. september 2008 #3 Skrevet 30. september 2008 Stakkar, la henne være da. Greit hun selv har valgt å være med i programmet. Og hun er kanskje litt uheldig med ordleggingen av og til. Men hun er da virkelig en god og omsorgsfull mor??!!! Synes heller det skal stå i fokus hvis hun skal være emnet her inne hver tirsdag.
Anonym bruker Skrevet 30. september 2008 #5 Skrevet 30. september 2008 jeg har da aldri angrepet hennes omsorgsevne som mor. jeg syns faktisk synd på henne. selvfølelsen hennes er tydeligvis veldig svekket.
Anonym bruker Skrevet 30. september 2008 #6 Skrevet 30. september 2008 Men en ting er sikkert; hun har en utrolig plagsom latter.... hehe...
Anonym bruker Skrevet 30. september 2008 #7 Skrevet 30. september 2008 ja, hun er utrolig søt! Og synes jenta klarer seg utrolig bra, tenk å ikke ha noen rundt seg! Er selv alene, er fryktelig ensomt noen ganger. Men heldigvis har jeg familie rundt meg og som jeg kan spørre om litt avlatning av og til. Den jenta burde heller aplauderes enn å henges ut!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå