solemio Skrevet 30. september 2008 #1 Skrevet 30. september 2008 Dumpa innom TV3 nå. Hvor finner de alle disse idiotene???? I alle dager, hvem er det som har lyst til å være på TV med forferdelig engelsk og stokk-teit humor? Og hvorfor blir jeg sittende og se på det??
Mille** Skrevet 30. september 2008 #2 Skrevet 30. september 2008 Av og til skjemmes jeg over å være menneske!! Har de folka ingen som er glad nok i dem til å skåne dem for seg selv!?? Herregud.....
solemio Skrevet 30. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 30. september 2008 Takk for svar! Jeg ble helt flau over både dem og meg,- så nå skal jeg se litt nyheter i stedet. Jøss....
Mille** Skrevet 30. september 2008 #4 Skrevet 30. september 2008 Hehe....ja mannen min satte seg nettopp ned her og forlangte at jeg skiftet over til tv2. Han ble så flau av å se på de idiotiske folka. ;o)
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 30. september 2008 #5 Skrevet 30. september 2008 Jeg tror mange ganger at de må være godt betalt for å stille opp slik på tv.. Hva er vitsen hvis ikke, være med å lage ett tv program uten å få noe igjen for det?
solemio Skrevet 30. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 30. september 2008 Disse 15 minuttene folk vil ha i rampelyset tror jeg spiller inn. Og troen på at all PR er god PR. Noe charterfeber er et gnistrende eksempel på at ikke stemmer.
Gjest Skrevet 30. september 2008 #7 Skrevet 30. september 2008 De får jo utvilsomt noe ut av det for de har vel sett sin egen opptreden i tidligere sesonger - og velger jo å si ja til en ny omgang.... Kjenner jeg blir ubehagelig flau på deres vegne, hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå