Gå til innhold

Hva skal jeg si..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal på fest i helgen med masse familie..er så vidt på vei, hva skal være unnskyldningen for å ikke drikke..Tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

si at du går på pencelin og kan ikke drikke

Skrevet

Heisann...var på personalfest for noen uker siden... Min vellykede unnskyldning var som følgende: jeg kjører :)

Og det var ikke noe mere med det...

 

Om ikke, du har hodepine- må bruke paracett...eller migrene og må bruke "relpax" (migrenemedisin)... utallige mange unnskyldninger :)

 

Jeg skal på julebord i begynnelsen av november, da er jeg rundt 4 mnd på vei - da er unnskyldningen...er visst gravid ;) Begynner allerede å synes nå...venter 4:barnet og minsten er snart 11 mnd. gammel...

 

Kos deg på festen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...