Anonym bruker Skrevet 30. september 2008 #1 Skrevet 30. september 2008 Skal på fest i helgen med masse familie..er så vidt på vei, hva skal være unnskyldningen for å ikke drikke..Tips?
mamman til pia, eli og mari Skrevet 30. september 2008 #2 Skrevet 30. september 2008 si at du går på pencelin og kan ikke drikke
sol og varme Skrevet 30. september 2008 #3 Skrevet 30. september 2008 Heisann...var på personalfest for noen uker siden... Min vellykede unnskyldning var som følgende: jeg kjører Og det var ikke noe mere med det... Om ikke, du har hodepine- må bruke paracett...eller migrene og må bruke "relpax" (migrenemedisin)... utallige mange unnskyldninger Jeg skal på julebord i begynnelsen av november, da er jeg rundt 4 mnd på vei - da er unnskyldningen...er visst gravid Begynner allerede å synes nå...venter 4:barnet og minsten er snart 11 mnd. gammel... Kos deg på festen
Anonym bruker Skrevet 30. september 2008 #4 Skrevet 30. september 2008 Pessi olo Mento har ikkje lappen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå