Gå til innhold

Tror dere ikke han kjøpte den til meg???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ååå, jeg fikk gave av samboeren min, helt uforberedt! Vi holder på å pusse opp gangen, og vi har så totalt forskjellig stil! Han vil ha det så minimalistisk og moderne som mulig, jeg elsker gamle, romantiske ting... Begge er så bestemte at dette er faktisk en ting vi kan begynne å krangle over, fordi begge har lyst til å ha det på sin måte... Har sjesket på en krystall-lysekrone til 7000,- som jeg selvfølgelig IKKE hadde tenkt å kjøpe!! (vill pris) likte bare å stikke innom å kikke på den der den hang :) Hvit, og med 8 lyspærer. Tror dere ikke den stod i gangen en dag jeg kom hjem?? Han hadde fått den for 3000,- og det er rett og slett den vakreste jeg har sett... Jeg begynte bare å grine jeg :) Hehe, verdens snilleste mann har jeg <3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

snill mann du har! elsker sånne lysekroner jeg. heldig du =)

Skrevet

Sånne ting er så koselig! Men, nå må du har sex i dag også! :)

Skrevet

Så snill han er! Jeg elsker minimalistisk stil selv, og vi skal bygge i betong og ha det veldig minimalistisk i nye huset, men har faktisk tenkt å ha en en svær lysekrone (dog litt moderne i stilen - ikke en sånn "gammeldags" lysekrone) over spisebordet - tror det blir knalltøft:o) Var en skikkelig god deal han fikk på den da!

Skrevet

så snill han er da..;) kan tenke meg du var glad da

Skrevet

Det hørtes knalltøft ut ja :) Syns minimalistisk kan være kjempestilig, vil bare ikke ha det her hjemme! Til min kjæres store frustasjon... Liker betong-vegger!!

Skrevet

He, he - er nok ikke så lett å bli enige når dere liker forskjellige ting - så det var en skikkelig fin ting av samboeren din å kjøpe den lysekronen:o) Vi er heldigvis helt enige om hvordan vi vil ha det;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...