Gjest Skrevet 30. september 2008 #1 Skrevet 30. september 2008 Noen som har kjøpt inn noe enda? På grunn av ubehag så er jeg nødt til å handle inn et par mammabukser (i første omgang). Noen som har funnet steder med rimelige og gode klær? Skal jo bare bruke under et års tid og har derfor ikke lyst til å bruke så alt for mye penger. Viktig at de ser ut som vanlig klær siden jeg enda ikke kan si noe på arbeidsplassen.
to_tette? Skrevet 30. september 2008 #2 Skrevet 30. september 2008 har store planer om å reise til oslo og handle mammaklær. om noen måneder.. bor i Trondheim, men her er utvalget labert... Min favoritt mammabukse kjøpte jeg på hennes&maurits faktisk, i begynnelsen av 2007. De har en del mamma klær der. Lindex hadde også, men de buksene var vonde. Kapp Ahl har gode mamma bukser, uten det stoffet som går langt oppover magen.
Anonym bruker Skrevet 30. september 2008 #3 Skrevet 30. september 2008 Jeg gikk rundt i min hjemby på lørdag for å finne mammabukser. Er bare 9+4, men bukser er plagsomme nederst på magen... Fant ingenting på verken H&M eller Lindex, spurte begge steder, men fikk til svar at det hadde de sluttet med fordi det ikke var marked for det!?! Endte med å gå i en spesialbutikk og kjøpte to bukser der, en kostet 500 (ok) men den andre måtte jeg ut med over 900 for. Syns det var vel stivt, men jeg nekter å gå i joggebukse de neste 6-7 månedene... Skulle gjerne kjøpt noen billigere, men de må jo passe også.
Nurkfrid Skrevet 1. oktober 2008 #4 Skrevet 1. oktober 2008 Til dere som har mulighet til å ta en tur i Oslo, er utvalget helt greit her. H&M på Oslo City har ganske mye om dagen. De fleste kjedebutikkene har noe for mammaer. Så også at Noa-Noa hadde noen klær i høstkolleksjonen som gravide sikkert kan klare å bruke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå