Gå til innhold

Kokkelimonke

moota m storebror&lillebror

Anbefalte innlegg

Skrevet

He he gå inn på oversikten over mest aktive brukere å se litt.

Det er godt at du har god unnskyldning for å sitte så masse her inne =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei trur ikke jeg tør gå inn der.. Da får jeg de skremmende fakta svart på hvitt.. Jeg er nok her alt for masse ja..Kan nesten se sukk i sofaen etter meg.. Men til min unnskyldning så har jeg vært hos jordmor idag, og beskjed om å hvile mest mulig i løpet av dagen.. Bena høyt og ikke noe stress..:=)

Skrevet

Ja jeg kan i alle fall røpe at du ligger på topp både med flest innlegg og flest svar =)

Har du høyt blodtrykk siden jm sier det?

Skrevet

En del ødemer.. Litt høyere blod trykk den siste tiden, så håper det stagnerer nå slik at det ikke går over den grensen de har satt (mtp sv.skapsforgiftning). Urinen er helt fin.. Er også veldig sliten og vond i rygg og bekken.. Kunne gladelig ligget å sovet hele døgnet, men må opp å bevege meg og gjøre litt fornuftig også..

off må vel inn å se.. kanskje jeg må få meg nytt nick så starter jeg liksom på nytt? hehe..

Skrevet

Da må du ta det rolig ja. Det er snart overstått nå. Ca 2 uker til ks vel!?

Men det er godt noen holder gang på sidene her. Jeg er på lista jeg også så jeg skal ikke le høyt =)

Skrevet

Ja oppfordring til alle sammen: Lag så mange innlegg så mulig så det blir masse liv her:)

Ja jeg var inne å kikket på lista nå, skremmende tall.. kan ikkje skjønne at jeg skal ha laget så mange innlegg bare de siste 14 dager, kan det stemme? blir gansge mange til dagen..

Skrevet

Ja det virker ganske utrolig spør du meg.

Skrevet

Ja satser på at det ikke stemmer hehe:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...