Føken siruppsnipp Skrevet 30. september 2008 #1 Skrevet 30. september 2008 Sitter og skal bestille julebordcruise, og vil ikke reise før julegata Kiel åpner? Noen som vet eller som vet hvor jeg kan finne dette ut?
Føken siruppsnipp Skrevet 30. september 2008 Forfatter #2 Skrevet 30. september 2008 og et spm. til når jeg er igang :-) Følger det alkoholholdig drikke (øl,vin..) til julebuffeen på kiel ferja? eller selges det separat?
Gjest Skrevet 1. oktober 2008 #3 Skrevet 1. oktober 2008 Tror den åpner i slutten av november...men det har variert litt...hvilke dato.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 1. oktober 2008 #4 Skrevet 1. oktober 2008 på sånne buffer jeg har vært på har det vært vinkartonger som man kan forsyne seg av iallefall... men du får ringe ferga å høre. dette fant jeg på kiel-tourist.de sin side 24.11.–23.12.08 | Julemarked Kiel stråler i glansen fra julelysene, og tradisjonelle toddystands, kunsthåndverk og kulinariske godbiter lokker til adventskos i Holstenstraße og på Alter Markt. Så siste helgen i desember da..
Sunshine med småtroll:) Skrevet 1. oktober 2008 #5 Skrevet 1. oktober 2008 syns jeg husker at det selges separat...åååå..kiel..güwein mit vodka..mmm...første slukren er ikke god,men den blir bedre og bedre.Må ta en tur der snart. Har ikke vært der siden pappa døde (jobbet på kielferga)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå