Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva er en kjemisk graviditet?? jeg har egentlig masse symptomer nå, mens smerter i flere dager, ømme bryster, trøtt. men hadde litt mensen for 14 dager siden, bare kom litt om morran i 4 dager. å jeg pleier egentlig å ha skikkelig mensen når jeg først har det. har ikk noe stabil syklus i det hele tatt. men tenker ut i fra 28 dager siden det er mest normalt. men nå fikk jeg jo de små blødningene da jeg trodde jeg skulle ha el. kan det ha vært feste blødning?? håper noen kan svare.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter. lurer så på hva en kjemisk graviditet er

Skrevet

Hei :) Hadde en kjemisk graviditet selv i forrige mnd. Hadde masse symptomer fra et par dager etter el som bare ble sterkere fram mot ikm. Forskjellen fra vanlige sykluser var mensmurringer som jeg ikke pleier ha før kanskje en dag før mensdagen. Tok en test to dager før ikm som var veldig svak positiv, men fikk mensen på ikm likevel og litt kraftigere enn vanlig. Så for å svare på spørsmålet ditt da; kjemisk er når egget blir befruktet men ikke fester seg ordentlig i livmoren og det kommer da ut som en vanlig mens. Likevel har det vært borti livmorveggen nok til at kroppen begynner å produsere hcg som da slår ut på tester. Jeg tror det er pga kjemisk graviditet noen mener grav.tester kan bli falskt positive. Ang blødningen så vet jeg ikke, men har hørt at noen kan blø bittelitt ved el, det er visst et tegn på at man er ekstra fruktbar. Har du tatt test da?

Lykke til :)

Skrevet

tusen takk for svar. jeg har ikke turt å ta noe test, venter heller på mensen. tok en test i juni pga masse symptomer, den var negativ, men fikk skikkelig kraftig mensen en uke etter.pleier sjelden å ta test, blir så fryktelig skuffa. på søndag hadde jeg sykt vondt nederst i magen, ca en times tid, lå å skalv og svetta trodde nesten jeg måtte på sykehuset, men ga seg etter litt, bare håper det er ett tegn:)

skikkelig uttålmodig nå:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...