Tomamma Skrevet 30. september 2008 #1 Skrevet 30. september 2008 Noen som har erfaring med Sorel vinter sko til barn? Eller andre sko som kan brukes når gradestokken kryper ned mot 20 minus? Hadde tenkt og kjøpe Sorel til vinteren, men en kollega hadde lest en test hvor de kom så dårlig ut. Er ikke bestandig jeg er enige i disse forbrukertestene derfor spør jeg dere med egen erfaring.
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 30. september 2008 #2 Skrevet 30. september 2008 Er heller ikke enig med den testen i foreldre og barn bladet, det er jo ikke akkurat vått ute når det er 20 minus grader, så de er supre når det blir så kaldt og eldstemann er ute i skogen i mange timer om dagen. Han blir 5 i januar, men til minsten synes jeg de blir for tunge, så skal han heller ikke være så lenge ute som storebror da, så til han har vi viking igloo. Det har eldste nå også med vanlig tynne sokker i, de bruker det allerede nå, i dag regnet det og da hadde de cherrox.
~sjiraff~ Skrevet 30. september 2008 #3 Skrevet 30. september 2008 Vi hadde de i fjor og jeg er ikke fornøyd. De var ikke vanntette, og det er dumt da det er mye slaps i løpet av vinteren. Men da det er sagt så tror jeg det finnes mange her inne som kan si masse flott om Sorel skoene. Men de egner seg kanskje best i tørr snø og ikke i den typiske østlandske vinteren?!
Gjest Skrevet 30. september 2008 #4 Skrevet 30. september 2008 Vi hadde sorel i fjor (samme modell som kom dårlig ut i testen) og vi elsket de alle sammen fikk skryt av hvor varme og gode de var i barnehagen også. Tuppa her blir veldig lett kald på føttene så vi måtte ha varme sko, og de skuffet absolutt ikke! Ikke en eneste gang var hun våt på bena heller Supert at de kan snurpes sammen øverst for da er det null sjans for at vann eller snø kan komme nedi støvelen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå