Angeldoll m/ desemberprinsesse Skrevet 30. september 2008 #1 Skrevet 30. september 2008 Jeg begynnte så smått å få hodepine på søndag, og det har vart frem til idag. Det presser i panna og mellom øya. :S Burde jeg bekymre meg for høyt blodtrykk? Jeg har ingen ødemer så vidt jeg kan se. Og jeg var hos jordmor for en uke siden, og da var blodtrykket helt fint. Burde jeg ringe for å få en ny måling av blodtrykk/protein i urin i morgen, eller skal jeg bare avvente å se? Er forøvrig 29 uker på vei.)
Kaosmamma' n Skrevet 30. september 2008 #2 Skrevet 30. september 2008 Er du forkjølet, da kan du ha fått bihulebetennelse. Det er jo ganske vanlig at man blir tett i nesa under graviditet, har du i tillegg tendenser til forkjølelse kan det fort utvikle seg til bihulebetennelse. Ta en tur til legen og sjekk dette for sikkerhets skyld.
Fire småtroll Skrevet 30. september 2008 #3 Skrevet 30. september 2008 Det er kanskje greit å få sjekket det for sikkerhets skyld, de sier jo en skal kontakte lege ved langvarig hodepine når en er gravid... Men det trenger ikke ha noen sammenheng, jeg har gått med hodepine i nesten 3 uker nå, hele tiden, fra morgen til kveld, hver dag, uten pause... Jeg er så sliten og lei!! Men blodtrykket mitt er 102/60, ingenting å si på det. Legen trodde det bare er en reaksjon på graviditeten, at jeg er sliten, sover litt for dårlig og hangler litt med en forkjølelse som ikke helt vil slippe taket. Det er desverre ikke uvanlig å slite med hodepine i perioder av svangerskapet. Masse god bedring, håper det slipper taket snart, jeg vet hvor slitsomt det er...
Angeldoll m/ desemberprinsesse Skrevet 30. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 30. september 2008 Tusen takk! Det skal sies at jeg og har slitt med forkjølelse som har _nektet_ å slippe taket. Den er på bedringens vei nå, men er fortsatt litt dett i desa og stemmen er litt hes! Og i tillegg sover jeg jo IKKE godt om nettene i det heeele tatt! Usj, du får ha masse god bedring du og! Vi har litt rett til å synes synd på oss selv nå, synes jeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå