Angeldoll m/ desemberprinsesse Skrevet 30. september 2008 #1 Skrevet 30. september 2008 Jeg begynnte så smått å få hodepine på søndag, og det har vart frem til idag. Det presser i panna og mellom øya. :S Burde jeg bekymre meg for høyt blodtrykk? Jeg har ingen ødemer så vidt jeg kan se. Og jeg var hos jordmor for en uke siden, og da var blodtrykket helt fint. Burde jeg ringe for å få en ny måling av blodtrykk/protein i urin i morgen, eller skal jeg bare avvente å se?
Gjest Skrevet 30. september 2008 #2 Skrevet 30. september 2008 sliter med det samme... 3dager til termin... hva med deg?
Angeldoll m/ desemberprinsesse Skrevet 30. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 30. september 2008 Jeg er ikke lenger enn 29+1 jeg da. Men hodepine er dritt uansett. :/
Itsrejk Skrevet 30. september 2008 #4 Skrevet 30. september 2008 Ja, jeg ville ha fått sjekka blodtrykket igjen, og gjerne urinen også. Pannehodepine er typisk ved høyt blodtrykk, og jeg husker godt hvor ubehagelig den var...misunner deg ikke! Kan jo være andre årsaker, men få blodtrykket sjekka for sikkerhets skyld.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå