Gå til innhold

Ja da har vi hatt den samtalen.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde er innlegg tidlig i dag om et dillemma jeg var i.

Nå har mannen min hatt samtalen med kompisen sin og han sier at han ikke er klar for å fortelle det til henne. Han må få hun andre ut av systemet først.

Hørt det før, eller?

Tror dere han kommer til å si det til henne?

Jeg vet rett og slett ikke om jeg vil reise sammen med de nå? Mannen min er enig med meg, vi kan ikke reise på tur og vite om det.

Hun kommer jo til å lure fælt på hvorfor da.

Nei, nå er jeg enda mer i tvil om jeg skal si noe til henne?

http://www.dinbaby.com/forum/thread/138801087

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette skjønner jeg er kjedelig altså, men å reise på ferie å late som ingeting er ikke holdbart... Kan du ikke vurdere hvem som er viktigst for deg... Jeg mener at noen som blir lurt har rett til å få vite det. Tenk så lei seg hun blir, og så utrolig flau hun blir når hun skjønner at hun er lurt og alle har visst noe untatt henne. Det er det ingen som fortjener. Nei ikke vet jeg, men jeg syns hun burde får vite hva mannen hennes hodler på med.

Lykke til!

Skrevet

Uten å lese det andre innlegget regner jeg med at det er snakk om en utro mann. Han må få kniven på strupen; fortell det selv eller dere forteller det.

Skrevet

Du kan jo spørre deg selv om du ville vite om din mann hadde vært utro... Jeg ville gjerne ha visst om min mann var utro, så jeg hadde ikke hatt noen skrupler med å fortelle henne det. For meg er det det eneste riktige å gjøre.

Og hadde jeg funnet ut at en venninne av meg hadde visst at min mann knullet andre damer og ikke fortalte det til meg, så hadde jeg droppet den såkalte venninnen som en pose varm hundebæsj!!

Skrevet

Jeg ville ikke ha reist på ferie med et par som har så masse uoppgjort mellom seg. Det kan fort ende i tårer og krangling. Du blir ufrivillig dratt inn i noe som de selv burde løse. Og tenk hvor forferdelig det er for henne når(hvis) hun oppdager at dere har vist om dette hele tiden, og har holdt maska bare pga husfredensskyld på ferien.

Kompisen til mannen din må rydde opp i dette før dere evt drar!

Skrevet

Hadde det baer vært så enkelt som du sier så hadde jeg allerede sagt det til henne.

Men nå er det slik at det et nytt vennskap, han er kompisen til min mann og jeg er akkurat blitt kjent med henne. Vi skulle reise for å bli bedre kjent. Så derfor er det ikke så enkelt å bare si det til henne, ikke sikkert hun kommer til å tro meg og om han da blånekter, så er det jeg som blir syndebukken.

Jeg/vi må også gi han en sjanse til å si det til henne, om han ikke er klar i dag, så er det mange dager igjen av denne uken. Om du skjønner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...