Gå til innhold

Dyre barnesko er best i test.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva synes dere om det da? Alle dere som synes Reima er noe dritt og skal aldri ha det pga prisen. Nå er jo billige vintersko til barn blitt slaktet, og det anbefales at man legger 7-800 kr i skoene.

(siste nr av F&B)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har kjøpt viking vintersko i flere år til mitt eldste barn og de er virkelig verdt hver en kr. Er veldig enig i at de er dyre, men når skoene er så gode så kjøper jeg dem.. De holder varmen og blir ALDRI våte på bena i dem.. og dette er en gutt som bor i dammer om vinteren.. for her vi bor regner det mer enn det snør.. og disse isolerer mot kulde og holder barna tørre..

så uteklær mener jeg det er verdt å legge penger i. Sparer heller penger på vanlige klær om jeg må.

Skrevet

Hmm, har lagt av noen Reima vintersko (vanntette) og de koster bare 450,- de da... :)

Skrevet

Er det viking goretex sko du har kjøpt da? For jeg kjøpte det i fjor vinter til min 1 åring, og de var vanntette og alt det der, men hun var så innmari kald på føttene bestandig. Vet ikke om det finnes noen andre Viking vintersko jeg?for de funka ikke til min lille jente...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...