Gå til innhold

April: Bryllupsdag


ApriIbaby

Anbefalte innlegg

Vi hadde bryllupsdag her om dagen og søte mannen min kom hjem med blomster. Og for noen nydelige, røde og hvite STINKENDE blomster. Brekker meg av dem.. At det finnes blomster som lukter så kvalmende. Selv min ikke-gravide mann synes de luktet helt forj.....

Rosene lukter bra (greit) med de hvite små blomstene som er innimellom......Hjelpes. Vurderer seriøst å fjerne dem! Burde egentlig ta dem med tibake til butikken....

 

Noen som vet hvilken blomst (og lukt!) jeg mener?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Aner ikke hva blomster du snakker om, nei - brudeslør? Men de trodde jeg ikke lukta så veldig? Minner lukta om Ryllik?

 

Selv fikk jeg roser i helga av min überromantiske mann (NOT) - hehe, da jeg spurte om det var 20 røde roser fordi han elsket meg var den romatiske kommentaren "nei, det er bare 18 for to av dem var ødelagt" :oDDDD

 

Selv må jeg holde pusten når jeg smører ansiktet om morran, for kremen min lukter virkelig døden om dagen, til tross for bedre form - og jeg som har skrytt sånn av at den lukter godt før *grøss*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

he-he.. Høres ut som om din er like (lite) romatisk som min.

Hvis han prøver på noe romatisk så spør han rett etter-. Var det romantisk??? *ler* tulling.

Kanskje det er brudeslør?? Aner ikke hvordan en ryllik ser ut eller lukter heller. Blomstene er mange bittesmå hvite "krøllete" i sånne buskas-greiner......fin forklaring. La blomster være blomster.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...