Gå til innhold

Emmaljunga Edge Duo Combi, + og - med denne noen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært å kikket litt på vogn i dag, og lurer litt på Emmaljunga Edge Duo Combi med "sportsunderstell". For å fortelle litt om bruken vår kan jeg si at den ikke vil bli båret annet enn ut og inn av bil, ingen trapper etc. Og at vi kommer til å bruke den mye ute i natur, grusvei osv. Håper noen har ris og ros om denne.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

vi kjøpte den vognen til vår sønn da han ble født (er to år nå) , men den har vi solgt . Kommer til å bruke Quinny freestyle til nr2 som kommer i februar.

Vi har samme bruk som dere, kun ut og inn av bil, mye grus og ulent terreng, og lange turer på asfalt.

Minus med emmaljunga:- stor. dyr. har ikke brems. altfor stor og klumpete sportsdel. for høy feste av selene. (vi kjøpte nye løse og festet til), spotsunderstellet; låsemekanismen slites ut og pluselig slir hele håndtaket helt ut.

+ med emmaljunga: God stor bag. men bagen blir bare brukt de 6 første mnd, men det tenkte ikke vi over da vi kjøpte vogna. Det er sportsdelen som er viktigst , for den blir brukt i flere år.

Kjøpte quinny til vår gutt da han var 9mnd og er veldig fornøyd, spesilet at det er utrolig god håndbrems.

Nei,vi føler at emmaljunga vogna slett ikke er verdt pengene.

Skrevet

Jeg syns det er en knall vogn.

Bagen er stor og god. Den har fantastisk trillekomfort. Vendbart styre er supert. Stor plass under vogna.

Sportsdelen er også stor og god. Kjekt med plass til ungen også når den ikke er baby lenger. Den er lun og god.

Jeg syns den var bra på snø. Vi har trilla den mye på grus og skogsveier og den er stødig og god, Man trenger ikke støtte vogna om det blir litt ulendt terreng.

Minus er tyngden.... Jeg bodde et sted med mye bakker og om vinteren når det ble is og snø var det skummelt i nedoverbakkene. Det er en stor og tung vogn å holde igjen.. :( Skulle gjerne hatt håndbrems på den.

Vi var så fornøyd med vogna at vi solgte den ikke. Så nå skal den brukes til babyen som kommer. :)

Skrevet

Jeg synes den var helt super, spesiselt da snuppa brukte skinner for hofte dysplasi og da fikk vi både pose og henne inn i bagen uten at det var for trangt. Nå bruker vi kun sportdelen (11 mnd nå) og hun stortrives i den.

Vi har 2008 modell (7995 kr) og vurderer å selge den da jeg må ha tvillingvogn snart .

Skrevet

Jeg kjøpte denne til snuppa mi fjor, -07modellen. har egentlig bare posetive ting å si; syns vogna er HELT super !

+

-KjempeStabil

-Lun og god

-stor kalesje m/solskjerm

-lufting bakpå kalesjen, veldig grei funksjon faktisk! kan bli varmt inni der med poser å klær å alt....

-integrert myggnetting, veldig kjekt!

-lufthjul; super demping og gir super trillekomfort

-har sportsunderstell, enda litt bedre demping + gyngefunksjon

-bagen er stor og god, fikk vinterbaby ifjor, fikk goood plass til henne pluss svæær lammeskinnspose!

-romslig og god sittedel med justerbart fotbrett

-integrerte seler på sittedelen

-vendbart håndtak; en genial oppfinnelse !! unngå sol osv

-lett å justere lengden på håndtaket

-veldig enkel å legge sammen/slå opp

-får plass i bilen min som ikke har spes stort bagasjerom :)

-SUVEREN trillekomfort på alle slags underlag!!!!!!! :D

-JEG synes vogna er kjempefin....:) smak og behag.....

-dette er en kvalitetsvogn, som en betaler noe xtra for, fordi den faktisk VARER !! :)

-jeg vil anbefale denne vogna på d aller varmeste..........:))

-

-vogna er noe tung, å løfte inn å ut av bil o.l .....

-pga vekten, kunne der kanskje vært håndbrems....men, savner d ikke sånn veeldig. går helt fint uten å...:)

hadde som sagt mest posetivt ;))

lykke til med valget!!

tar du denne, kommer du IKKE til å angre !!

Skrevet

Vi vurdere også denne vognene meget sterkt. Vet at den er tung og ikke veldig praktisk i butikker, men de andre plussene teller mer for oss. Tenker at jeg bare har godt av den treningen de ekstra kiloene vil gi meg :-)

Skrevet

Takker for både positive og negative betraktninger rundt vogna. Vi har heldigvis ikke hastverk med å kjøpe, så kommer nok til å kikke litt mer. Men har snakket med andre venninner som har hatt vogna og som bare har positive ting å si om den, og ikke minst at den vil passe oss og bruken vår veldig bra :)

Skrevet

Vi har kjøpt denne vogna - og det etter å ha tittet mye rundt, løftet inn/ut av bil osv samt etter anbefalinger fra venner/ familie. Vi var ikke ute etter en "kjøpesentervogn", men ville ha en god og solid vogn man kan bruke ute uansett underlag og vær. Gleder oss veldig til å hente vogna neste lørdag:)

Skrevet

Vi kjøpte denne vogna til vår første i 07. Har vært middels fornøyd med den. Den er stor og god. Men teleskophandtaket siger innover i motbakker og der et skikkelig irriterende å stille på dette hele tiden:S

Å selene på sportsdelen passer ikke til jenta vår, de gnager i halsen. Var mer fornøyd med bag delen enn sportsdelen...

Vi skal bruke vognen denne gangen også:)

Lykke til med vognkjøpet:)

Skrevet

Hei. Vi har denne vogna til snuppa vårs på 2 år, og har faktisk ingenting å klage over. Jeg har gått på kjøpesenter, på grusveier og i mye snø (særlig på denne fronten er vogna helt unik, jeg bor i Tromsø og enkelte dager kommer ikke brøytebilen før lenge etter jeg har gått turer) Den er veldig stabil og vi begge har vært veldig fornøyde. Javisst er den tung og løfte inn og ut av bilen, men det gjør vi veldig sjelden så det er ikke så viktig for oss. Jeg anbefaler denne vogna på det sterkeste, særlig hvis du bor en plass det er mye snø/slaps om hverandre på vinteren. Men såklart....smaken er som baken!! Lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...