hgutto Skrevet 30. september 2008 #1 Skrevet 30. september 2008 jeg skal nå begynne å jobbe 20% dvs en dag i uke frem til permisjonen slutter.. ved dette forlenger jeg den ca en månede og passer fint for meg.. det jeg lurer på er, kan en søke om støtte til barnetilsyn på de 20? vet det ikke er så mye det er snakk om , noen som vet??
Leeloo76 Skrevet 30. september 2008 #2 Skrevet 30. september 2008 Jeg tror du må være reel arbeidssøkende (dvs. være registrert hos NAV og kunne ta alle jobber), eller jobbe minst 50% for å få denne stønaden (evt være student). Når jeg sjekker på Nav sine sider står det faktisk ikke noe krav om stillingsprosent, bare at du må overlate barnet til andre grunnet arbeid, så det skader jo ikke å søke
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2008 #3 Skrevet 3. oktober 2008 Jeg tror det er sånn at man ikke får støtte til barnetilsyn hvis barnet har barnehageplass som er mindre enn 60%, i tillegg må du selv være i jobb, eller utdannelse - tror det er minimun 50% stilling du må ha...
hgutto Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 3. oktober 2008 okay, takk for svar, men et spm til, vist enn har dagmamma får en vel dekket 64 prosent da au vist enn er i full jobb?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå