Tulte, 07,08,mai 11,Fødeklar Skrevet 30. september 2008 #1 Skrevet 30. september 2008 Skal dit på tur snart, noen som vet om bitikk(er) hvor de har godt utvalg i ammetopper - helst langarmede?
Gjest Skrevet 30. september 2008 #2 Skrevet 30. september 2008 om du ikke skulle finne noen der, så har de MANGE fine på www.mammahuset.no - der har jeg kjøpt to stk nå. Nesten alle butikkene har sluttet med slikt jo, nesten umulig å få tak i om man ikke bor i noen storby iallefall...
Tulte, 07,08,mai 11,Fødeklar Skrevet 30. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 30. september 2008 Takk for tipset : ) Bor i en mindre by nå med en butikk med ganske bra utvalg - men synes de har litt få med lange armer og at de de har er såå kjedelige.
Anonym bruker Skrevet 30. september 2008 #4 Skrevet 30. september 2008 har ikke kommet så langt som å gå å titte i butikker selv(er fra stvg) men du har jo mamasita da..De har gjerne noe?
Tulte, 07,08,mai 11,Fødeklar Skrevet 30. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 30. september 2008 mamasita? Hvor ligger det??
Anonym bruker Skrevet 30. september 2008 #6 Skrevet 30. september 2008 Vi har to butikker her bortsett fra HM: www.mamsita.no i en fin hvit villa ved Breiavatnet www.bittens.no ved Breitorget nedenfor Kilroy travels (denne butikken se veldig kjip ut og de to gamle damene som jobber der er veldig pushy)
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 30. september 2008 #7 Skrevet 30. september 2008 Er de noen på polern og pyret? mener de hadde det for en stund siden.. Ellers har jeg handlet mamma klær på Bittens. Veldig god kvalitet..
Anonym bruker Skrevet 30. september 2008 #8 Skrevet 30. september 2008 De har ammebh på lindex på arkaden hadde en del sidt jeg var å så... så tror jeg de hadde på sørbø.. og på sparkjøp hadde de trimph ammebh Lykke til med kjøp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå