Anonym bruker Skrevet 30. september 2008 #1 Skrevet 30. september 2008 dere var sammen med for mange år siden og hadde mistet kontakten med hvis dere så i avisen at han hadde blitt pappa? Hvordan ville dere reagert om deres mann fikk en slik hilsen?
Anonym bruker Skrevet 30. september 2008 #3 Skrevet 30. september 2008 Hvorfor ikke? Det er vel hyggelig?
Anonym bruker Skrevet 30. september 2008 #5 Skrevet 30. september 2008 Hvis det var en x som jeg hadde vært sammen med en god stund, altså over 6 mnd og hvis bruddet var uproblematisk ville jeg helt klart gratulert ham:) Ikke hvis vi ikke hadde sankket sammen på 100 år da, det hadde blitt litt feil! Min mann har fått gratulasjoner fra en x fordi vi fikk barn og det er da bare hyggelig det:) Jeg har selv sent gratulasjoner til noen xer og fått tilbake. Det mener jeg bare viser at x forholdet er uproblematisk og at det ikke er noen hard feelings!
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 30. september 2008 #6 Skrevet 30. september 2008 Ja, det ville jeg selvsagt gjort. Samboeren min fikk gratulerermelding fra eksen sin da bop ble født. Jeg synes det var hyggelig jeg, men han syntes det var litt utidig ettersom det ikke var noe særlig pent brudd og de ikke har snakket sammen siden.
Kosel Skrevet 30. september 2008 #7 Skrevet 30. september 2008 Om bruddet ikke har vært stygt og det er slik at man ville hilst på vedkommende om man møtte h*n. (er jo ikke alle som gjør det..) Jeg fikk gratulasjoner fra x`n og syntes det bare var hyggelig.
Kosel Skrevet 30. september 2008 #8 Skrevet 30. september 2008 fikk fra foreldrene hans og fra storebroren hans og... hehe - vi er ikke akkurat bittre fiender;)
hit og dit Skrevet 30. september 2008 #9 Skrevet 30. september 2008 KJem an på eksen. Ein fekk både gave og eksen på besøk, ein anna kunne eg ikkje brydd meg mindre om han fekk trillinger ein gang. Så ja, eg kunne gjort det, om eg og eksen skiltes som venner. Dama til eksen har aldri brydd seg om at me har kontakt, og det har ikkje samboer heller. Men så er ingen av oss sjalu.
Anonym bruker Skrevet 30. september 2008 #10 Skrevet 30. september 2008 Noen av eksene mine hadde jeg nok sendt en hilsen til, emns andre er jeg bare glad til for å slippe å ha kontakt med... Mannen til venninna mi fikk telefon fra sin eks ti min etter at de hadde fått nr. 2 med spørsmål om å "finne på noe sammen snart"- aldeles ikke hyggelig! Han sa klart i fra at han syntes det var i overkant utidig også, da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå