Gå til innhold

hvor mye har dere som har bil betalt for bilen deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er jo studenter, men merker at behovet presser seg på... hm.men syns det er dyrt jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

450 000 for den ene og 100 000 for den andre. Er medeiere i en bilforretning så vi fikk en del i rabatt.

Når vi var studenter hadde vi en bil som vi hadde gitt 100 000 for.

Skrevet

Jeg ga 250 000,- for min i 2004. Den var ny da.

Men for meg hadde det holdt med en bil til 80 000,-

Har en mann som bryr seg mer om bil enn meg.

Og ja, bil er unødvendig dyrt i Norge. Både i innkjøp og velikehold og avgifter.

Skrevet

Vi betalte 109tusen for vår 94 modell i 2004 - bmw stasjonsvogn med 2,5ltr motor i god stand med alt ekstrautstyr (skinnseter, sportsinteriør, aircon, cruisecontrol osv).

Skrevet

vi fant en billig førstebil (24000,-) Fikk et lån av min far, som vi betalte ned litt etter litt. Nå har vi har fått jobb begge to, og har nettopp kjøpt en litt dyrere en (139 000,-) Tok opp lån. Hadde vel hadd den billige litt lenger hadde det ikke vært for at vi tok en tur innom et verksted og fikk omtrent dødsattesten på bilen rett i fanget. Det ble rett og slett for dyrt å reparere.

By the way..... noen som vil kjøpe bilen min? (ikke den nye)

Skrevet

Me har ein toyota 94-modell til 30 000,-

Våger å kjøpe så gammel bil når det er toyota, og ein nær kjening har sjekka den. Me bruker den kun halve året, om så mykje.

Skrevet

Mannen har en firmabil, tror han gav rundt 175tusen i fjor for en 2000 mod...

Vi har en eldre personbil, slutten på nittitallet, vært rundt kanskje 35.000, og skal bytte bil nå (ender vi opp rundt 150.000kroners klassen)

Skrevet

Min første bil betalte jeg 13000 for, en Ford Granada -83

Vår første felles bil kostet 40 000 mener jeg å huske, en Peugot 406. Husker ikke årsmodell, men ca midt på nittitallet.

Neste bil kostet ca 20 000, en Renault Laguna. Også en noen og nittimodell.

Den vi har nå betalte vi ca 20 000 for tror jeg, en Chrysler Grand Voyager -94

Som du ser har vi ikke hatt dyre biler. Har vært småplukk med alle sammen når vi kjøpte dem, men gubben fikser det selv.

Skrevet

65000 for den ene og 200 000 for bil nr.2 :)

da samboern min var student hadde vi en liten mazda 323 som vi betalte 10 000 for :) elsket den bilen!!!!!! super bil :D

Skrevet

Kjøpte ny bil i vinter til 500.000 og har i tillegg en til ca 200.000, så vi bruker en del penger på bil da, men synes det er verdt det.

Skrevet

Ja, men du har en slik praktisk en du. Her er jeg den mest praktiske... så *kremt* det går heller dårlig å mekke selv, he he.

Skrevet

Min første bil kostet 40 000 (opel), bil nr 2 kostet 140 000(audi a4), bilen jeg har nå kostet 260 000 (Nissan X-Trail 04 mod) Nyyyyydelig bil med masse flotte detaljer:-) Vår bil nr 2, eller mannen sin bil kostet 137 000, en Nissan Navara 99 mod.

Skrevet

199.000 for 2002 mod (kjøpt i 2006)

21.000 for 1997 mod (kjøpt i 2007)

Skrevet

550 000 kr... Men, vi har tenkt å ha den i 10 år elelr noe sånt da, hehe...

Skrevet

Jeg er på utkikk etter bil nå. Har spart 28000 kroner. Regner med at det da blir en bil til ca 23000 pga omregistreringsavgift ol. Ser ikke helt behovet for å ta opp enda mere lån i disse tider.

Vi har en litt dyrere bil fra før som brukes til langkjøring ol. Jeg trenger bare en "by bil". Må være en stasjonsvogn. Har sett endel på finn og har en far som er dyktig med bil og hjelper meg.

Skrevet

Kjøpte min første bil for ca 1 mnd siden. Den gav jeg 75 000 for. 2001 mon, mazta demio.

Skrevet

jeg betalte 60 000 for min.

vw passat stasjonsvogn. firehjulstrekker.

Skrevet

28 000 for en 98 model mitsubishi :) Hadde Endel små reperasjoner på den, så tilsammen betalte vi 40 000 etter at alt ble fikset og bilen er strøken. Kjempefornøyd med det, vil ikke ha lån på bil, så det passet oss utmerket!

Skrevet

den ene kostet oss 34.000kr for 2 år siden og den andre kostet 190.000kr for ett år siden. Det er ikke billig med bil, må jo ta med omreg. og alt som er av slitasje kostnader i tillegg til dyr drivstoff.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...