turkis Skrevet 30. september 2008 #1 Skrevet 30. september 2008 Jeg ser at mange har kjøpt seg ammebh alt, og lurer på følgende. Hva slags størrelse kjøper man? Jeg har ikke fått så veldig mye større pupper siden jeg ble gravid, og de lekker heller ikke. De er ikke så store fra før, men går ut fra at de vil vokse når melka kommer? Er jo ikke så lett å vite hvilken størrelse man vil ende på? Hm....
Ludviginne - mamma!! Skrevet 30. september 2008 #2 Skrevet 30. september 2008 Jeg tok sjansen på et par cuper større enn vanlig jeg. Har heller ikke fått særlig større bryster, og heller innen lekkasje enda. Det som er, er jo at disse cupene varierer også da. Kjøpte en ammebh på KappAhl her, i den størrelsen jeg bruker nå. Den var altfor liten! Får vel kjøpe flere når jeg vet litt mer sikkert på størrelsen...
HegeAE Skrevet 30. september 2008 #3 Skrevet 30. september 2008 Kjøper samme størrelse som eg bruker no eg. Ikkje noko forskjell..... Men, eg kjøper ikkje med spiler. Dei utan har litt meir passform enn dei med.
Lullunutu Skrevet 30. september 2008 #4 Skrevet 30. september 2008 Kjøpte en ammebh som var ett par hakk større enn jeg vanligvis bruker, men når jeg nylig prøvde den var den akkurat passe, og kommer nok til å få litt større pupper tror jeg!
elinom trebarnsmor Skrevet 30. september 2008 #5 Skrevet 30. september 2008 jeg ville venta. fikk gigantpupper begge gangene før. ihvertfall tre størrelser større. men alle er forskjellige.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå