Anonym bruker Skrevet 30. september 2008 #1 Skrevet 30. september 2008 Jeg blir bare driiitsur når gubben sier at han begynner å bli sliten av våkenetter og at vi har flyttet oppi alt maset. Han kommer seg "unna" når han er på jobb, hvor han har tid til å lese bøker og slappe av. Han dyrker fremdeles hobbyene sine-trener mange ganger i uka, og planlegger en uke skitur til alpene. Jeg sitter hjemme 24seven med baby, og kommer meg aldri unna, dette betyr ikke at jeg ikke elsker babyen min over alt på jord, men jeg blir så pissed når han klager på at han er sliten... Får bare lyst til å klaske en kake i hodet på ham avogtil :-P Blææææh
Anonym bruker Skrevet 30. september 2008 #2 Skrevet 30. september 2008 Har vi samme mann? han er ogsaa nemlig veeeeeldig sliten av vaakenetter, selvom han ALDRI tar tulla paa nattestid!!! har lyst aa skrike! han har alle vennene sine, er ute mange ganger i uka paa forskjellige ting, jeg er med baby 24/7... saa sier han til meg hele tiden hvor stor omstilling det er for han aa faa barn! Han faar ingen sympati fra meg, LOL! min er ogsaa fryktelig sliten, naar jeg spoer han om hva han tror jeg er faar jeg til svar at det burde jeg jo ha skjoent paa forhaand!!! vet ikke om jeg skal grine eller le
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå