Gå til innhold

personalansvar

Kari K. med to søte små

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger litt hjelp av dere. jeg har fått personalansvar på jobb. har en jobb der det er mye utskiftinger, så begynner å bli sliten. men hva syns dere damer er en god sjef? hva liker/liker dere ikke med deres sjef?

har gått på nok en smell i dag, så trenger råd å tips:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vær super streng når du lærer dem opp. og følg nøye med på at de gjør ting ordentlig. så kan du heller bli snillere etter vært. for er du streng i starten så lærer de det de skal gjøre ordentlig. da slipper du å løpe etter de i evig tid. sånn har ihvertfall altid jeg gjort det, og har altid fått beskjed av de når de blir skjent med meg at de forstår hvorfor og at de syns det er en fin måte å gjøre det på.

men det kommer jo mye an på også, jeg har altid jobbet med ungdom. de er jo ganske enkle å forme

Skrevet

der problemer ligger. jobber med begge deler. ungdom og personer som har mer erfaring enn meg. føler jeg er en drittsjef. har fått kjekft i dag. hvordan takle at medarbeidere er "sta"? står på sitt uansett om jeg VET at jeg har rett? hufff.. er veldig ung selv. føler at jeg har tatt meg vann over hodet. lyst til å grine. ikke nå gøy.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...