Gå til innhold

6 uker og nesten 6 kg :)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Vi har vært på 6 ukers kontroll i dag på helsestasjonen. Tuppa vår veide 5740 kg he he... glad i mat sjø.og 55,5 cm lang.

Hvot store er deres babyer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ha ha..det er ingenting :) Var på 4 ukers kontroll igår. Wilhelm veier 61000 gram. Han er ikke tykk, bare en stor gutt :) Han veide 4760 da han ble født da, men syntes han har lagt godt på seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

min er 6 uker idag, men skal ikke på 6 ukesr kontroll før om 2 uker.

dvs jeg hadde time neste uke, men det var midt i høstferien og jeg fikk ikke time før uka etter.

 

men da han var 4 uker var han akkurat 5000g, så han nærmer seg sikkert 6 kg han også tenker jeg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

snart_mamma_85 61000g..oj da var han tung hehe.

Måtte bare kommentere. 61kg var vel kanskje vel mye for en på 6 uker ;)

 

Skjønte det er en null for mye da hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også en jente som var 5840 på 6 ukers kontrollen. det er veldig stort til å være jente, Hun er så go att, smilehull på lårene og rund i kinnene. ;) Men hun får morsmelks tillegg og pupp halvt om halvt så da blir de gjerne litt større av tillegget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei! Godt å høre at det er flere som er glad i mat!

Gutten vår veide 6585 og var 61cm på 6ukerskontrollen...Da var han riktignok 7 uker. Han har gått opp i snitt litt over 400g i uka.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min lille godgutt er 9 uker og veier 3,3 kg... Han ble født 6 uker for tidlig da, og da han ble født veide han 2235 gram. Vekten har gått litt sakte oppover, men nå ser det ut til at han begynner å legge fint på seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min lille godgutt Oliver veide 5750 g og var 58 cm på 6 ukers kontroll. Akkurat passe god og rund; ) Håper han fortsetter å gå fint opp i vekt, men regner det som sannsynlig da han er veldig glad i mat; )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sist innlegg skrev jeg vekta Wilhelm hadde hatt fra 4 ukers kontrollen. Da veide han 6100gr.

Nå var vi på 6 ukers kontroll igår (selv om han ikke er 6 ukerfør til søndag :))

Nå veier han 6760gr. og så er han 40,5 cm rundt hodet. De målte ikke lengden. Noen som vet når de gjør det, glemte å spørre.

 

Han er ihvertfall en skikkelig stor og vellutviklet gutt. Litt smårund, men ikke tykk. Syntes det er godt han ikke er så liten jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vår lille gutt veide 4075gram på 6 ukerskontrollen, og var 54cm lang. (Veide 2990 ved fødselen) Han ble født noe for tidlig, så legen var godt fornøyd med vektutviklinga. Jeg synes gjerne han kan bli noe mer lubben, men han er frisk og fornøyd:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

her veide tassen 5500g på seks ukers kontrollen, da hadde han lagt på seg halv annen kilo på tre uker, vokser godt ja hehe. han veide 3900 da han ble født. Skal på kontroll i dag så det blir spennende og se hvor mye han veier nå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...