Gå til innhold

Stakkars snuppa mi..... :o(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syns det var merkelig at hun spiste så lite pannekaker til middag, men plutselig var hun blitt kjempevarm, er jo full av feber! Stikkpille eller rumperakett som jeg pleier å kalle det var helt uaktuelt, så nå har jeg vært å kjøpt flytende paracet med jordbærsmak.

Flaks at jeg har senvakt i morgen da, så slipper vi å ta en "hjemme med sykt barn dag".

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slike feberdager pleier å gå fort over med nok hvile og drikke, heldigvis.

Skrevet

Ja heldigvis! Men må nok holde henne hjemme i morgen for sikkerhets skyld. Så får pappan komme litt tidligere hjem fra jobb bare. Han har en jobb han kan ta med seg hjem, i motsetning til meg. ;o)

Skrevet

Privat hjemmesykepleie er vel ikke noe å trakte etter....

Skrevet

Hehe.....blir jo litt hjemmesykepleier når jeg er hjemme med sykt barn, men å ta de demente hit til meg for å pleie dem tviler jeg på hadde blitt en suksess. ;o)

Skrevet

Stakkar liten! Mi jente har også vært litt slakk de siste dagene. Ikke noe mere enn litt sliten og tåler ekstremt lite før hun tenner i bånn.

Håper hun sover litt lenger imorgen når vi har fri.

Håper jenta di blir fort frisk igjen! Hun trenger nok bare litt hvile og en god mamma som kan ta seg godt av henne =)

Skrevet

Får håpe det går fort over.. Min gutt hadde feber i to dager sist uke. Begynte natt til torsdag og hadde feber da, torsdagen og så forsvant den nesten igjen til fredag, og helt borte på lørdag. Måtte være torsdag og fredag hjemme fra skolen.. Så håper det er like fort for din jente:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...