ChellBell - har født! Skrevet 30. september 2008 #2 Skrevet 30. september 2008 Startet denne uken i USA... gled deg til den episoden
temine Skrevet 30. september 2008 #3 Skrevet 30. september 2008 Ja, var mye som skjedde. Alle serier jeg følger med på har startet i usa nå i alle fall. Greys, Desperate housevives og CSI. Herlig å ha noe å titte på i permisjonstiden;)
ChellBell - har født! Skrevet 30. september 2008 #4 Skrevet 30. september 2008 hehe, du er sånn tv-serie junkie som meg! Jeg ser på Greys, Desperate Housewives, the Hills, the Seceret life of an American teenager, Heroes, In Plain sight, Ugly Betty, Lost.. og et par til
temine Skrevet 30. september 2008 #5 Skrevet 30. september 2008 Jepp;) Har en svoger som laster ned alt av serier og filmer, så får vi det inn på en disk her og kan se når vi vil...det er deilig:) Har gitt opp å se Lost etter første sesong, men sambo titter trofast enda. Jeg tenkte å følge han på siste episode da, lurer sånn på hvordan de skal nøste opp i alt. Heroes har jeg blitt anbefalt, så får se når jeg skal sitte her hjemme å amme, kan være kjekt å ha noe annet enn Glamour og Dr. Phil å se på på dagtid altså. Ligger i alle fall klart til å bli tittet på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå