Thea-81 Skrevet 30. september 2008 #1 Skrevet 30. september 2008 Takk for koselig treff i dag, sprekt av moden mamma å få invadert huset sitt på sparket! Neste treff blir hjemme hos meg. Send meg PM dersom du ikke er på mailinglista vår og har lyst til å være med. Jeg har sendt ut adresse og veibeskrivelse per mail.
litengutt+2_spirer i magen Skrevet 1. oktober 2008 #2 Skrevet 1. oktober 2008 Så bra! Torsdag passer for meg så da kommer jeg og gutte :-)
MarTo Skrevet 1. oktober 2008 #3 Skrevet 1. oktober 2008 Dersom helsa holder så kommer jeg med mine små prinsesser:) Har sendt deg en PM for veibeskrivelse:)
bøllefrøene Skrevet 1. oktober 2008 #4 Skrevet 1. oktober 2008 Hei. takk for i går.. koselig som alltid. vi kommer gjerne!!
* vannmamma * Skrevet 1. oktober 2008 #6 Skrevet 1. oktober 2008 Jeg kommer! Blir hyggelig å besøke mitt gamle nabolag... :-)
mangoo Skrevet 2. oktober 2008 #7 Skrevet 2. oktober 2008 Hei, Jeg fikk tvillinggutter i mai'08, men har foreløpig ikke våget meg ut på trilletur med kafe. Jeg har veldig lyst til å treffe andre med tvillinger, så jeg bare lurer om jeg kan være med på treff?
Thea-81 Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter #8 Skrevet 2. oktober 2008 mangoo: Jeg har sendt deg en PM.
moden mamma Skrevet 2. oktober 2008 #9 Skrevet 2. oktober 2008 Takk.. synest jeg var litt sprek selv - men med svigermor på besøk gikk det jo så greit så! Vi kommer! ...og gleder oss!
ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 3. oktober 2008 #10 Skrevet 3. oktober 2008 hvor?!?!hvor bor dere...Hehe..
cammis80 Skrevet 4. oktober 2008 #12 Skrevet 4. oktober 2008 Hei! Endelig har eg komme litt i orden og ser at det går an å komme seg ut blant folk:) Sjølvsagt skal eg til fysio på torsdag men er med neste gang, gler meg til å møte alle sammen:) Camilla og jentene
Solemio + 2 i magen Skrevet 8. oktober 2008 #14 Skrevet 8. oktober 2008 Står over denne gangen jeg! Kos dere så godt dere kan uten meg ;-) så sees vi neste uke.
:Kiki Skrevet 8. oktober 2008 #15 Skrevet 8. oktober 2008 Hei, ny her jeg. Fikk tips om at dere er en gjeng her inne som treffes en gang i uka. Mulig å henge seg på? Har to gutter født i mars 2008.
moden mamma Skrevet 8. oktober 2008 #16 Skrevet 8. oktober 2008 Klart du må komme! Send Verdens lykkeligste en privat mld så får du adresse. Det er kjempekos og fullstendig avslappa gjeng.. kom med gutta dine - det blir koselig!
Ventet på nr 2 og 3 Skrevet 8. oktober 2008 #17 Skrevet 8. oktober 2008 Har sån lyst å være med men tiden strekker ikke til denne uken da jeg planlegger og ordner for lørdagens barnedåp. Og så er det foreldrekaffe i storesøsters barnehage imorgen som faktisk må prioriteres føre dere Kos dere så ses vi forhåpentligvis neste uke! Klem fra meg og guttene
:Kiki Skrevet 8. oktober 2008 #18 Skrevet 8. oktober 2008 Har sendt henne PM nå. Når på dagen møtes dere da? (Litt skummelt å møte så mange nye på en gang også Men tipper det går bra )
litengutt+2_spirer i magen Skrevet 9. oktober 2008 #19 Skrevet 9. oktober 2008 Regner med dere har hatt det hyggelig som vanlig:-) Her kom det telefon fra barnehagen før jeg rakk å dra om at storebror var syk og måtte hentes :-( så da ble det ikke noe treff på meg. Håper dere har avtalt ny dato så jeg får blitt med neste gang!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå