Gå til innhold

Tvillingtreff torsdag 9.oktober


Anbefalte innlegg

Skrevet

Takk for koselig treff i dag, sprekt av moden mamma å få invadert huset sitt på sparket!

 

Neste treff blir hjemme hos meg. Send meg PM dersom du ikke er på mailinglista vår og har lyst til å være med. Jeg har sendt ut adresse og veibeskrivelse per mail.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra! Torsdag passer for meg så da kommer jeg og gutte :-)

Skrevet

Dersom helsa holder så kommer jeg med mine små prinsesser:)

Har sendt deg en PM for veibeskrivelse:)

Skrevet

Hei.

takk for i går.. koselig som alltid.

vi kommer gjerne!!

Skrevet

Jeg kommer! Blir hyggelig å besøke mitt gamle nabolag... :-)

Skrevet

Hei,

Jeg fikk tvillinggutter i mai'08, men har foreløpig ikke våget meg ut på trilletur med kafe. Jeg har veldig lyst til å treffe andre med tvillinger, så jeg bare lurer om jeg kan være med på treff?

Skrevet

mangoo: Jeg har sendt deg en PM.

Skrevet

Takk.. synest jeg var litt sprek selv - men med svigermor på besøk gikk det jo så greit så!

 

Vi kommer! ...og gleder oss!

Skrevet

hvor?!?!hvor bor dere...Hehe..

Skrevet

Hei!

Endelig har eg komme litt i orden og ser at det går an å komme seg ut blant folk:) Sjølvsagt skal eg til fysio på torsdag men er med neste gang, gler meg til å møte alle sammen:)

 

Camilla og jentene

Skrevet

Står over denne gangen jeg! Kos dere så godt dere kan uten meg ;-) så sees vi neste uke.

Skrevet

Hei, ny her jeg. Fikk tips om at dere er en gjeng her inne som treffes en gang i uka. Mulig å henge seg på? :)

Har to gutter født i mars 2008.

Skrevet

Klart du må komme! Send Verdens lykkeligste en privat mld så får du adresse. Det er kjempekos og fullstendig avslappa gjeng.. kom med gutta dine - det blir koselig!

Skrevet

Har sån lyst å være med men tiden strekker ikke til denne uken da jeg planlegger og ordner for lørdagens barnedåp. Og så er det foreldrekaffe i storesøsters barnehage imorgen som faktisk må prioriteres føre dere ;)

 

Kos dere så ses vi forhåpentligvis neste uke!

Klem fra meg og guttene

Skrevet

Har sendt henne PM nå. :)

Når på dagen møtes dere da?

(Litt skummelt å møte så mange nye på en gang også :P Men tipper det går bra :) )

Skrevet

Regner med dere har hatt det hyggelig som vanlig:-)

 

Her kom det telefon fra barnehagen før jeg rakk å dra om at storebror var syk og måtte hentes :-( så da ble det ikke noe treff på meg.

 

Håper dere har avtalt ny dato så jeg får blitt med neste gang!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...