Gjest Skrevet 30. september 2008 #1 Skrevet 30. september 2008 I forrige uke opplevde jeg plutselig en dag å ha mørk utflod, men ingen smerter og det ga se med det. Men så begynte det igjen i går og har fortsatt i dag. Er usikker på om jeg virkelig kjenner litt smerter eller om det bare er angsten for at noe er galt som gnager i magen... Har vært en jævlig dag. Er redd... Noen andre som har opplevd lignende? Er 6 uker på vei.
Linerla Skrevet 30. september 2008 #2 Skrevet 30. september 2008 Jeg hadde det når jeg var cirka samme like langt på vei som deg. Jeg ble ganske bekymret så ringte lege å fikk ultralyd noen dager sendere. Hadde smerter jeg da. Da fikk jeg se ett bankende hjerte og alt vel. Så du kan nok ha det, uten at noe er galt:) Men er du bekymret, bedre å ringe legen en gang for mye enn 1 gang for lite;) Men det går HELT sikkert fint:))) lykke til:)
Anonym bruker Skrevet 30. september 2008 #3 Skrevet 30. september 2008 Jeg ville bedt om en ultralyd for å være på den sikre siden....Tror det er eneste måten å fine ut noe på.. Men det vil helst gå bra! Skjønner at det ikke er noe kjekt. Lykke lykke til, klem
Gjest Skrevet 30. september 2008 #4 Skrevet 30. september 2008 Takk! Det er betryggende og godt å høre at andre har opplevd det samme og at det har gått bra. Skal ringe i morgen!
Mi tesoro *220307* *101109* Skrevet 4. oktober 2008 #5 Skrevet 4. oktober 2008 Har du vært på ul? Regner med at du har det siden det er noen dager siden du skrev dette. Jeg kan derfor fortelle hvordan det gikk med meg. Jeg hadde det samme som deg, brunlig utflod i ca. 1 uke. Begynte da jeg var 7 uker på vei. Da jeg var 8 uker kontaktet jeg lege for dette ville jeg finne ut av. Ble sendt rett på ul, men det var ingen tegn til liv. Den lille var veldig liten og hadde stoppet utviklingen sin før hjertet skulle begynt å slå. Håper det går bra med deg og at den lille i magen din har det bra
Mi tesoro *220307* *101109* Skrevet 4. oktober 2008 #6 Skrevet 4. oktober 2008 Jeg hadde forresten ingen smerter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå