*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 30. september 2008 #1 Skrevet 30. september 2008 Heia! Leste på profilen din at du bor i Telemark:) Kan jeg få spørre om hvor? Jeg bor selv i Porsgrunn/Brevik:) Hadde vært koselig å kommet i kontakt med noen herfra som er i samme situasjon:) Klem fra
megogknotten Skrevet 30. september 2008 #2 Skrevet 30. september 2008 jeg bor nesten i notodden.. ca 40 minutter til skien herfra! ..
megogknotten Skrevet 30. september 2008 #3 Skrevet 30. september 2008 så på profilen din at du hadde sjekk i sommer? hvordan gikk det? jeg hadde nemlig det samme! Der fant de ut at jeg hadde hatt eggstokkbetennelse.. og det i ca 3 år .. skjønner ikke at de testet meg for sånt før. Jeg kom inn til legen hele tiden fordi jeg trodde jeg hadde " urinveisbetennelse " eller noe.. hadde de samme symptomene til det, men fikk bare penecelin kur på penecelin kur.. GRR! så etter en skikkelig hestekur i sommer, så det ut til at den hadde forsvunnet. Men skal til innvendig UL til uka, for å se om det er noe skade der.. Akkurat nå er jeg 4 dager over ikm, men tester bare negativt :/ .. lurer på om de kan se noe hos legen hvis jeg fortsatt ikke har fått TR når jeg skal dit.. selv om det er veldig tidlig.. oj, dette blei langt, haha
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 30. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 30. september 2008 Hei! Notodden ja! Der bor ei venninne av meg å! Ja, vi skulle egentlig på sjekk i sommer, men pga div ting som skjedde i sommer ble det ikke noe av! Vi skal enten på sjekk nå i vinter eller i januar:) Uff, kan ikke være noe koselig å få vite at det er noe galt.. Er vel grunnen til at jeg har drøyd så lenge å! For å få beskjed om at noe er galt! Hvis testene ikke slår ut og du ikke får TR kan du ta blod prøve hos legen:) Klem
megogknotten Skrevet 30. september 2008 #5 Skrevet 30. september 2008 ja jeg drøya og drøya jeg også .. det er ikke noe stas nei! uff, bare hun ikke sier jeg ikke kan få barn! hva gjør man da?! .. 20 år og får en beskjed som det.. gruer meg så utrolig mye!
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 30. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 30. september 2008 Nei jeg aner ikke hva man gjør da! Er livredd for å få den beskjeden! Men vi får krysse fingrene for hverandre:) Er vi heldige er det sikkert ikke noe galt! Samboern min bare håper vi har bommet noe helt fryktelig. Hehe!
megogknotten Skrevet 1. oktober 2008 #7 Skrevet 1. oktober 2008 har du brukt noen tester for å finne EL? .. jeg har kjøpt EL tester og tenkte jeg skulle prøve å finne EL neste pp.. bare den duste tanta kan se å komme! 5 dager over i dag!!
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter #8 Skrevet 1. oktober 2008 Nei har ikke det! Men har tenkt å prøve det nå Er du noe i Porsgrunn eller?
megogknotten Skrevet 1. oktober 2008 #9 Skrevet 1. oktober 2008 ja er ofte nedover en tur. Har en søster som bor i eidanger..
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter #10 Skrevet 1. oktober 2008 Okei! Hadde vært koselig å kansje møtt hverandre en gang:) Har du msn eller er du på nettby?
megogknotten Skrevet 1. oktober 2008 #11 Skrevet 1. oktober 2008 JA! det hadde vært gøy!! eg har msn vettu! og er en aktiv bruker, haha .. og facebook. [email protected] er adressa
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter #12 Skrevet 1. oktober 2008 Lagt deg til jeg:)
~ Katie ~ Skrevet 1. oktober 2008 #13 Skrevet 1. oktober 2008 ch_88: sendte deg litt post innpå siden her : )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå