edvina har fått en gutt Skrevet 30. september 2008 #1 Skrevet 30. september 2008 tenkte jeg vil ha det denne gangen, men prøver å finne det på nett. Vet noen hva det heter på engelsk? Vet noen om billige nettsider som selger?
Gjest Mammamoms Skrevet 30. september 2008 #2 Skrevet 30. september 2008 Hm, jeg er litt usikker på hva du mener med babysovepose/kjole. Mener du noe som babyen sover i inne? På H&M selger de vel det. Et annet genialt forslag er deilig pose fra Lindex til ute og bilbruk! Jeg kjøpte en i størrelse 62. Den har armer med fleezevotter på, mens bena er som en stor pose. Det er fleeze på innsiden, og mer sånn dyneaktig på utsiden. Tror den blir fin til min vinterbaby som kommer i desember.
edvina har fått en gutt Skrevet 30. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 30. september 2008 jeg mener en sånn til å ha i sengen slik at en slipper å bruke dyne:)
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 30. september 2008 #4 Skrevet 30. september 2008 Er det ikke babysafe da? De kan fås med og uten seler til å feste i senga, eller dvs man kan velge om man vil ha det på trodde jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå