Gjest Skrevet 30. september 2008 #1 Skrevet 30. september 2008 Hvor normalt er det at barn stjeler??? Min sønn har en kamerat, for ett år siden ca ble han tatt for å stjele en sjokolade i en kiosk, nå har han stjålet 500 kr av søsteren sin, prøvd å stjele pokaler fra min sønn, sparkesykkelen osv osv. Han juger så bra også at en nesten tror på han når han juger også, han er bare 7,6 år nå.. Lurer på hva det kommer til å bli av den gutten.. Han er smart osv, men tror han kommer til å havne i mye problemer i fremtiden... Litt bekymra for han egentelig... Håper det bare det er en periode...
Gjest Skrevet 30. september 2008 #3 Skrevet 30. september 2008 ingen som har noen erfaringer med dette problemet??? Som vet om dette er normalt..??? Osv....
najs Skrevet 30. september 2008 #4 Skrevet 30. september 2008 Gutten min har også en venn som stjeler. Noen ggr kommer gutten min hjem å forteller at han stjelt kjede fra storesøstern sin osv. Vet ikke helt om jeg burde si fra til foreldrene, men er litt redd for reaksjonen og føler at det ikke er min sak. Vrient det der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå