Gå til innhold

Hva synes dere om navnet SELMA?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hva slags jente ser dere for dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjempefint navn, syns det passer til de fleste jenter. Både tøffe jenter og litt mer prinsessejenter :)

Skrevet

Hahahaha, jeg leste SLEMMA, siden jeg glemte brillene mine:-))

 

Men jeg synes Selma er et nydelig navn til en nydelig pike. Får litt Carl Larsson assosiasjon når jeg hører navnet. Det var et av navnene vi vurderte på frøkna her:-)

Skrevet

Jeg ser for meg en liten by i Nord Karolina ;o)

Ligger rett borti her.

Gjest Trollbundet
Skrevet

Nydelig navn:).Og er enig i Attpåklatten rett over her at det passer til en nydelig jente:)

Skrevet

Huff, er ikke et navn jeg hadde brukt. En av mine gamle frøkner på ungdomskolen heter det, og var en skikkelig kjerring =(

Så ser for meg det da =/

Ikke for å være kjip altså, men siden du spør....

Skrevet

Takk.....jeg visste egentlig det, Northernlights.....Tror det er en Selma i Texcas og, hvis jeg ikke tar helt feil?

Skrevet

Jeg er glad for alle ærlige svar, jeg!:)

Skrevet

Det er sikkert flere steder, ja.

Det er et pent lite sted =o)

Vi drar innom der nå og da. Jeg tror jeg er den eneste i verden som har kjørt meg bort i den byen....

Skrevet

Pent navn.

 

Men der jeg kommer fra utales det Sælma, dynes det er penere med Selma.

Skrevet

Syns det er nydelig. Minner meg om en skjønn liten rampejente, litt sånn Ronja Røverdatter:-)

Skrevet

Selma er et kjempefint navn - både feminint og tøft!

Skrevet

Jeg liker det ikke.

Får meg til å tenke på Novaja Semlja. Og dessuten er det grusomt på Nordnorsk og jeg er nordlenning. SÆLMA. Og enda værre hvis en vesteråling sier det med de L'ene de har.

Skrevet

Et fantastisk flott navn!!!! :D

Skrevet

Jeg synes ikke navnet er pent.Passer best på oldemor..

Skrevet

Jeg tenker en søt liten tulle! Veldig fint navn:-)

Skrevet

Jeg syns ikke det er så veldig fint, men det er nok fordi katten til mormor heter Selma. Er liksom litt kattenavn for meg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...