Sentralstøvsugeren Skrevet 30. september 2008 #1 Skrevet 30. september 2008 Og hva slags jente ser dere for dere?
Synnøve_Solbakken Skrevet 30. september 2008 #2 Skrevet 30. september 2008 Kjempefint navn, syns det passer til de fleste jenter. Både tøffe jenter og litt mer prinsessejenter
Attpåklatten :-)™ Skrevet 30. september 2008 #3 Skrevet 30. september 2008 Hahahaha, jeg leste SLEMMA, siden jeg glemte brillene mine:-)) Men jeg synes Selma er et nydelig navn til en nydelig pike. Får litt Carl Larsson assosiasjon når jeg hører navnet. Det var et av navnene vi vurderte på frøkna her:-)
Northernlights Skrevet 30. september 2008 #4 Skrevet 30. september 2008 Jeg ser for meg en liten by i Nord Karolina ;o) Ligger rett borti her.
Northernlights Skrevet 30. september 2008 #5 Skrevet 30. september 2008 http://www.antiquesselma.com/
Gjest Trollbundet Skrevet 30. september 2008 #6 Skrevet 30. september 2008 Nydelig navn:).Og er enig i Attpåklatten rett over her at det passer til en nydelig jente:)
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 30. september 2008 #7 Skrevet 30. september 2008 Huff, er ikke et navn jeg hadde brukt. En av mine gamle frøkner på ungdomskolen heter det, og var en skikkelig kjerring =( Så ser for meg det da =/ Ikke for å være kjip altså, men siden du spør....
Sentralstøvsugeren Skrevet 30. september 2008 Forfatter #8 Skrevet 30. september 2008 Takk.....jeg visste egentlig det, Northernlights.....Tror det er en Selma i Texcas og, hvis jeg ikke tar helt feil?
Sentralstøvsugeren Skrevet 30. september 2008 Forfatter #9 Skrevet 30. september 2008 Jeg er glad for alle ærlige svar, jeg!
Northernlights Skrevet 30. september 2008 #10 Skrevet 30. september 2008 Det er sikkert flere steder, ja. Det er et pent lite sted =o) Vi drar innom der nå og da. Jeg tror jeg er den eneste i verden som har kjørt meg bort i den byen....
litoja&Nemi♥ 13.05.06♥ Skrevet 30. september 2008 #11 Skrevet 30. september 2008 Pent navn. Men der jeg kommer fra utales det Sælma, dynes det er penere med Selma.
Dibberinnen Skrevet 30. september 2008 #12 Skrevet 30. september 2008 Syns det er nydelig. Minner meg om en skjønn liten rampejente, litt sånn Ronja Røverdatter:-)
prebs Skrevet 30. september 2008 #13 Skrevet 30. september 2008 Selma er et kjempefint navn - både feminint og tøft!
Gjest Skrevet 30. september 2008 #14 Skrevet 30. september 2008 Et av mine favoritt jentenavn faktisk
Piri Skrevet 30. september 2008 #15 Skrevet 30. september 2008 Jeg liker det ikke. Får meg til å tenke på Novaja Semlja. Og dessuten er det grusomt på Nordnorsk og jeg er nordlenning. SÆLMA. Og enda værre hvis en vesteråling sier det med de L'ene de har.
Trultemora er presseklar!! Skrevet 30. september 2008 #16 Skrevet 30. september 2008 Et fantastisk flott navn!!!!
Thunderstruck Skrevet 30. september 2008 #18 Skrevet 30. september 2008 Jeg synes ikke navnet er pent.Passer best på oldemor..
Laybik Skrevet 30. september 2008 #19 Skrevet 30. september 2008 Jeg tenker en søt liten tulle! Veldig fint navn:-)
Bie&babylove:-) Skrevet 30. september 2008 #20 Skrevet 30. september 2008 Jeg syns ikke det er så veldig fint, men det er nok fordi katten til mormor heter Selma. Er liksom litt kattenavn for meg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå