Prøverpånytt! Skrevet 30. september 2008 #1 Skrevet 30. september 2008 Fikk to streker da jeg tisset på pinnen i dag morges, men den er mye svakere enn kontrollstreken. Men det er kanskje ikke så rart da jeg ikke har ikm før til helgen. Men er tydelig farge på den. Rart hvis det har klaffet i 1pp.. Før på pernille.info var det bilder av graviditetstester. Jeg fant det ikke nå. Er det noen som vet om en side med bilder av positive tester? Klarer ikke helt å juble, da jeg ikke ventet klaff på 1pp. Så har ikke tatt innover meg at det ble to streker. Hvordan går det med dere andre uke 40 jenter?
MissSofie - Jente09Baby11 Skrevet 30. september 2008 #2 Skrevet 30. september 2008 http://www.fertilityfriend.com/tg/galleryBrowse.php?mode=search Galleri med positive graviditetstester! Men hvis du så 2 streker så er du nok gravid:-)
Prøverpånytt! Skrevet 30. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 30. september 2008 Må man ha brukernavn for å komme inn? Fant ikke galleriet jeg..
MissSofie - Jente09Baby11 Skrevet 30. september 2008 #4 Skrevet 30. september 2008 Kommer du inn her da? http://forum.snartgravid.com/showthread.php?t=5769 Kan du ikke legge ut bilde av testen på profilen din, så kan vi se? :-)
Musemor med tre søte små Skrevet 30. september 2008 #5 Skrevet 30. september 2008 Gratulerer med spire
Prøverpånytt! Skrevet 30. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 30. september 2008 Nei får ikke registrert meg heller..søren og. Får bare vente å se da..
WorkingMom - m/jente og gutt:) Skrevet 30. september 2008 #9 Skrevet 30. september 2008 Gratulerer så masse med spiren! Fikk 2 streker i går jeg også, så vet akkurat åssen du har det nå! Trodde ikke på det, siden den var svakere enn kontrollstreken. klaffet på 1.pp for meg også det gjorde det sist jeg ble gravid også, så noen er veldig heldige og har veldig flaks:) ta en digital, det gjorde jg, og da er det ikke tvil! Hadde ikke fått mensen igjen etter pilleslutt, og visst eikk helt når El var. Men jeg hadde en anelse da. Og jaggu fikk jeg rett:) Kos deg med spiren i magen! klem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå