Gjest Tale30 Skrevet 30. september 2008 #1 Skrevet 30. september 2008 Jeg er i uke 28, og den siste uken har jeg beynt å få litt hovne fingre. Det er ikke sånn at andre enn meg oppdager det, men jeg ser det selv. Jeg syns også at fingrene på venstre hånd er mer hovne enn de på høyre. Jeg har ikke vann i kroppen ellers. Er det tidlig å få vann i kroppen nå? Er det sånn at når det først er tegn til vann i kroppen så er man "fortapt" og må regne med at det kommer mer og mer? Jeg lurer også på om det å ha vann i kroppen er noe som de fleste opplever å få, eller om det er et dårlig tegn..
74skytte Skrevet 30. september 2008 #2 Skrevet 30. september 2008 Jeg har litt vann i kroppen. Merker det på sokkene mine. Får merker på anklene etter de, og det fikk jeg ikke før. Startet rundt uke 10-12. Er ikke veldig plaget ennå heldigvis. Nevnte det for legen på kontroll uke 12, og han sa bare at vi ikke gjør noe med det nå, men han så også at jeg hadde litt vann.
Gjest Tale30 Skrevet 1. oktober 2008 #3 Skrevet 1. oktober 2008 Takk for svar. Det høres ut som om at vi har det litt likt da.. litt vann men ikke veldig plaget. Håper bare at det ikke blir verre. Vet ikke hvor mange som får vann i kroppen jeg. Noen andre med erfaringer?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå