Monstermamma Skrevet 30. september 2008 #1 Skrevet 30. september 2008 2.klassingene deres (eller eldre) cherrox?
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 30. september 2008 #2 Skrevet 30. september 2008 Min går i første, jeg skal kjøpe det til han. Pluss noen med borrelås.. Ser 2.klassinger og eldre barn bruker det her..
solemio Skrevet 30. september 2008 #4 Skrevet 30. september 2008 Min 3. klassing skal ha cherrox i år også, som alle andre år. Støvler blir for kaldt på vinteren,- det bruker jeg jo sjøl, men jeg er ikke så mye ute. I tillegg har han jo vanlige vintersko. Mener du at de er litt for store til å bruke sånne sko?
Monstermamma Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 1. oktober 2008 Hmm, fikk det bare for meg at det ser litt klumsete og barnslig ut med cherrox til store barn. Cherrox str 35 er jo enorme da.....! Men fant ikke noe godt alternativ, så da ble det cherrox her og! Lys rosa med pels....
Korse76♥ Skrevet 1. oktober 2008 #6 Skrevet 1. oktober 2008 Min 3. klassing har brukt og kommer til å bruke i år også...
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 1. oktober 2008 #7 Skrevet 1. oktober 2008 2 kl min bruker cheroxs ja:))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå