Gå til innhold

desperat!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er jeg så lei av alle mammaklær-butikkene som bare imøtekommer de som er ekstra store. Overalt på nettet selges mamma-bukser, men ingen som passer til meg. og skulle de mot all formodning være riktig størrelse, så koster de over 1000 kroner. Dette er bukser jeg skal bruke i under 5 mnd.

Jeg er 157 høy og veier 43 kg. Til vanlig bruker jeg bukser i xs/32/34. Jeg er 19 uker på vei og magen begynner å bli stor. Hittil har jeg gått i mine vanlige bukser, med åpen knapp og glidelås(ubehagelig), men nå kjenner jeg at de begynner å stramme veldig. Jeg er skikkelig irritert fordi ingen har tenkt på at også små damer blir gravide!!

Jeg har kjøpt et sånt belly-band som man kan bruke utenpå de buksene man har fra før, med knappen åpen. Men med åpne bukser må jeg jo heise opp buksa for hver 5. meter jeg går.

Er det noen som kan hjelpe meg?? Finnes det butikker med mamma-bukser i størrelsen XS? Jeg bor på Lillehammer. Har skjønt at det er lite å velge i her omrking, men hva med i Oslo?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

en butikk som heter ni måner på sandvika storsenter i bærum. 15 med bil utenfor oslo.

der kjøpte jeg en bukse str 34 eller om det var 36 tror jeg det var.. og den kostet bare 499.

jeg syns ikke det var så værst til ikke å være en kjedebutikk.

men om den er liten nok til deg vet jeg ikke.

den har vidd seg litt ut, men jeg har ikke så mye mage ennå, så hvis du har stor mage vil du jo fylle ut.

det eneste er at den er lang på beina, men det passer meg ;)

lykke til !!

Det er jo en del butikke på nett.

sjekk ut de.

Skrevet

Har sjekket ut en hel drøss med nettbutikker. Det er noen som har de minste størrelsene, men mange av disse klærne er rett og slett stygge syns jeg. Vil jo føle meg litt fresh mens jeg er gravid og. Str. 34 kan hende passer, men 36 blir for stort. Ofte lager de mamma-bukser i litt store str.

Takk for tips :)

Skrevet

Skjønner ikke helt problemet, er du i utgangspunktet så slank, kan du vel bruke bukser som har strikk i livet i normalstørrelse.

Skrevet

hadde jeg funnet bukser med strikk i livet, i min str så...

Skrevet

på cubus har de en svart ballongbukse.

den har de sikkert i s.

og cubus er jo ikke så store på str.

altså strikk i livet og strikk nederst.

blir jo som en kosebukse.

eller så har du jo tights, og tunika.

Skrevet

Takk for tipset, skal dra å se om jeg finner den. Men jeg er mest på utkikk etter jeans. Vil liksom ikke gå i BARE tights og kosebukser de neste 5 mnd...

Skrevet

Jeg har bare mammabukser i 34 ( fra 2wear, valje). Men jeg bruker vanligvis 36 i buksestr, men opplevde at gravidbuksene i 34 satt som et skudd..Siden de sitter så bra til meg, så vil jeg anta at de vil bli litt vide til deg. Forrige svangerskap brukte jeg ikke en eneste gravidbukse, men kjøpte derimot bukser som var veldig lav i livet. Funket fint, men da visste jeg ikke at gravidbuksene var så fine og behagelige:) Håper du finner noen som passer deg.

Skrevet

takk for hjelpen dere :) Skal ikke være lett dette!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...