Anonym bruker Skrevet 30. september 2008 #1 Skrevet 30. september 2008 Har holdt av en kjole av Pronovias, modell Hechizo. De hadde den bare i lys baige/offwhite/ivory..litt usikker på hva den fargen heter..hehe. Er enda litt i tvil. Hva syns dere? Hvis dere gidder å ta en titt på denne siden: http://www.pronovias.com/index_entrada.asp?idioma=us Trykk på Pronovias 2009, også er den kjole nummer 20.
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 30. september 2008 #2 Skrevet 30. september 2008 Utrolig elegant og flott kjole! Den var liksom litt nostalgisk også, spesielt med det sloeret.
Minimo <3 Skrevet 1. oktober 2008 #3 Skrevet 1. oktober 2008 den kjolen var utrolig nydelig:D Lit for elegant for meg;) men nydelig;)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 1. oktober 2008 #4 Skrevet 1. oktober 2008 jeg syns den er utrolig vakker også lurer jeg litt på hva du følte når du kjøpte den første barnevognen til barnet ditt? hehe.. kanskje undelig, men når jeg fant min vogn så viste jeg at det var den vognen jeg skulle ha. tenkte på den hele tiden. det var den småen skulle bli kjørt i. jeg tenker at man på en måte burde ha samme følelsene ovenfor en brudekjole. at det er den og ingen andre. at man rett og slett ikke har interesse av og se andre kjoler fordi det er den kjolen man skal ha. men det kan jo hende at jeg har et alt for stort engasjemang ovenfor vogner og kjoler... hehe
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2008 #5 Skrevet 1. oktober 2008 HI her. Kan ikke si jeg vet så mye om å finne den rette barnevogna..har ingen barn desverre. Men tror jeg føler meg veldig fornøyd med valget. Jeg er en utrolig ubesluttsom person. Jeg er sånn at jeg alltid vil ha det den andre bestiller på restaurant, og bestiller jeg det, vil jeg heller ha det andre. Hvis du skjønner hva jeg mener..hehe... Må nok bare ta en avgjørelse, og slutte å se på alle andre brudekjoler:)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 1. oktober 2008 #6 Skrevet 1. oktober 2008 det er ihvertfall en vanvittig vakker kjole! ingen tvil om at du blir dagens mittpungt :-) grattis med vaget
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå