Ville Vera Skrevet 30. september 2008 #1 Skrevet 30. september 2008 Skal kjøpe det idag, trenger litt tips og råd. Hva og gjøre og ikke gjøre
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 30. september 2008 #2 Skrevet 30. september 2008 Det er ihvertfall ti ganger bedre enn sanne gamle plater. Jeg har sann komfyr nå, kjøpt i april i år. Jeg bruker sann pussemiddel oppå toppen 2-3 ganger i uken, da setter ikke drit seg så godt fast. Bruk glass skrape for å fjerne flekker, ikke vask toppen når den er varm. Men altid vask flekker med engang....
Gjest Skrevet 30. september 2008 #3 Skrevet 30. september 2008 Tja... mitt beste tips må vel være å kjøpe induksjon. Vi har ikke det.... og kommer garantert til å kjøpe det neste gang toppen skal byttes. Ellers er det vel ikke så mye spes. man må tenke på med selve toppen....eller... ;o)
Synnøve_Solbakken Skrevet 30. september 2008 #4 Skrevet 30. september 2008 Induksjon med keramisk topp er absolutt å anbefale! Kommer best ut i tester også, både med tanke på økonomi og effektivitet. Lett å holde rent også, mat som koker over brenner seg ikke fast, og mat koker sjelden over, for når man skrur ned varmen slutter det å fosskoke straks.
Ranveig R Skrevet 30. september 2008 #5 Skrevet 30. september 2008 Mitt beste innspel er å kjøpe induksjon. Det er heilt vanvittig forskjell på induksjon og vanleg keramisk topp/vanlege plater. Det går uhyre fort å koke opp mat, og plata er varm i veldig kort tid etterpå. Når det gjeld reinhald vaskar eg av komfyren med ein rein, våt klut etter bruk, har av og til på kjøkkenspraysåpe for å få fekk fettflekkar. Har hatt komfyren i snart eitt år, og toppen er akkurat like fin som då den var ny ) Lykk til med valget, det er GØY med ny komfyr! Vi har ein frå Bosch. Du finner den viss du søker etter HLN 448020X på www.bosch-hvitevarer.com
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå