MarihønaMedHvitveis Skrevet 30. september 2008 #2 Skrevet 30. september 2008 Ikke akkurat Gran Canaria, men Marokko er en kort fergetur fra Spania, og der var det ihvertfall godt og varmt. Og oppblåsbare plastjulenisser og glorete lys og juksesnø overalt for å glede vestlige turister;_-)
EnLitenPrins Skrevet 30. september 2008 #3 Skrevet 30. september 2008 Jeg har vært på Tenerife, der var det varmt og godt ! Men det kan bli litt kaldt på stranda..
Lillemus&mamma'n Skrevet 30. september 2008 #4 Skrevet 30. september 2008 Kan du ikke bare følge med på unge mødre, da? Der er det jo ei som skal til Gran Canaria i jula ; )
rampejenta - ny spire Skrevet 30. september 2008 #6 Skrevet 30. september 2008 vi var det i jula i fjor, og skulle gjerne dradd i år også. været var fint. låg på 20-25 grader om dagen.. men var ikke på stranda pga litt vind.. men vi hadde stort basseng på hotellet så det var ikke noe savn. i gatene var en helt spesiell stemning med jule pynt over alt... åå.. det var så koselig.. savne......
Martee :) Skrevet 30. september 2008 Forfatter #7 Skrevet 30. september 2008 Såå bra ! Hvor var dere da? Skal til puerto rico jeg. Er det noe håp for å få litt farge iløpet av oppholdet da? Sikkert ikke såå mye, men litt håper jeg!?
Bridy og lille øks med umbrako Skrevet 30. september 2008 #8 Skrevet 30. september 2008 Det var kaldt, gikk bare å frøs i kjolen min.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå