Anonym bruker Skrevet 30. september 2008 #2 Skrevet 30. september 2008 Hva jobber din som,da? Bare lurer
Anonym bruker Skrevet 30. september 2008 #3 Skrevet 30. september 2008 Han er student på Blinderen... Ikke yrkesrettet, så lurer på hva han kommer til å jobbe som HI
Anonym bruker Skrevet 30. september 2008 #6 Skrevet 30. september 2008 Mannen min underviser på videregående, han er lektor med opprykk.
Anonym bruker Skrevet 30. september 2008 #8 Skrevet 30. september 2008 kjæresten min er eiendomsforvalter i det private
Anonym bruker Skrevet 30. september 2008 #9 Skrevet 30. september 2008 professor i hjernekirurgi med tilleggsutdannelse i jus
Anonym bruker Skrevet 30. september 2008 #10 Skrevet 30. september 2008 Gift med en ufør oberst. Total unyttig for tiden med andre ord. Siden alle andre er anonym, signerer jeg med det samme, selv om du vet hvem jeg er. ;o)
Anonymor Skrevet 30. september 2008 #12 Skrevet 30. september 2008 Du som sier at mannen din er "hjernekirurg"... Hadde det vært tilfelle hadde du vel brukt en annen tittel? som f.eks : Nevrolog , eller Nevrokirurg? Så akkurat det der tror jeg ikke på ;-) Min er legemiddelkonsulent,
Anonym bruker Skrevet 30. september 2008 #13 Skrevet 30. september 2008 Nå skrev hun vel professor i hjernekirurgi?
Anonym bruker Skrevet 30. september 2008 #14 Skrevet 30. september 2008 jeg tror kanskje det innlegget var laget litt på tull ettersom det altid er så mange som skryter på seg professorektemenn etc i disse tråene.
Anonym bruker Skrevet 30. september 2008 #15 Skrevet 30. september 2008 Åh, så professorer har ikke koner? ;-)
Anonym bruker Skrevet 30. september 2008 #18 Skrevet 30. september 2008 stort sett ikke, og de er stort sett gamle
Anonym bruker Skrevet 30. september 2008 #19 Skrevet 30. september 2008 IT-Direktør i norges største bedrift.
Anonym bruker Skrevet 30. september 2008 #20 Skrevet 30. september 2008 Service ingeniør for en stooor bedrift som driver med styringssystemer på skip og sånt. Reiser og reiser og reiser...
Anonym bruker Skrevet 30. september 2008 #21 Skrevet 30. september 2008 Programmerer med fancy tittel =p For å forsvare lønna hans =x
Anonym bruker Skrevet 30. september 2008 #23 Skrevet 30. september 2008 Lærer.. Eller adjunkt som det nå skal hete.. Samma som meg!! :-)
Anonym bruker Skrevet 30. september 2008 #24 Skrevet 30. september 2008 Han er skuespiller på DNS jeg er student
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå