Tøysetipp Skrevet 30. september 2008 #1 Skrevet 30. september 2008 Som har vært to dager hos pappa. Av og til savner man de ekstra mye (slik som nå). Jeg har ihvertfall tent stearinslys i stua og laget grønnsakssuppe og hjembakte rundstykker til hun skal komme hjem. Og vært på biblioteket og lånt bøker til både henne og meg før vi reiser på hytta og tar høstferie i morgen. Dèt blir koselig det.. Hmm... Lurer på om det noen gang vil bli helt ok at hun er borte fra meg.. Godt når hun kommer hjem ihvertfall!
Mom2Two Skrevet 30. september 2008 #2 Skrevet 30. september 2008 Heldige jenta di som kommer hjem til et hus fullt av omsorg:-) Grønnsakssuppe og nybakte rundstykker lukter jo omsorg til og med:-) Det må være tøft ikke å henne hele tiden, jeg tror jeg ville slitt med det selv. Det må være lov til å savne og være lei seg.. Sender deg en god klem, jeg. Nå har dere sikkert spist suppe og kost dere en stund allerede:-)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 30. september 2008 #3 Skrevet 30. september 2008 hehe... ja det er altid godt å få de hjem igjen.. min kommer hjem etter på han også. og jeg leverte han i barnehagen 9 i dag tidlig så det er jo ikke så lenge. men savner han alikevel.. hehe
cherry coke Skrevet 30. september 2008 #4 Skrevet 30. september 2008 Jeg savner til og med jenta mi når hun er i barnehagen. Hun var på overnatting hos besteforeldrene i helgen, og det var så tomt! Du virker iallefall som ei omsorgsfull og god mor som gjør ekstra stas på jeta di=) Kos dere!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå