Anonym bruker Skrevet 30. september 2008 #1 Skrevet 30. september 2008 noen som vet om det kan skade barnet at jeg hat fått kraftig influensa?
Anonym bruker Skrevet 30. september 2008 #2 Skrevet 30. september 2008 Det skader neppe barnet, men det er viktig å ta Paracet som febernedsettende for å unngå at babyen overopphetes. Den kan jo ikke regulere temperaturen der inne som vi kan. God bedring!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå