Lille&Jeg + Bøllefrø :) Skrevet 30. september 2008 #1 Skrevet 30. september 2008 De siste dagene, eller rettere sagt om natta så hender det at det plutselig vibrerer i magen... Kjennes ut som om noen har lagt mobilen med vibrasjon på magen min! Varer ikke lenge, 5 sekunder kanskje! Så blir det borte igjen. Hun sparker masse der inne, men har hun kramper? Kan det være hikke? Bekymra jeg... Andre som har det slik? Eller som har erfaring?
Babyønske �� Skrevet 30. september 2008 #2 Skrevet 30. september 2008 Ligger et lignende innlegg på skravle nå, og der blir det sagt at det kan kjennes slik ut når fosteret tisser. Kan kanskje også være hikke, men vil da tro det kommer flere ganger etter hverandre. Jeg kjenner også den vibreringen innimellom, men tanken på at det er uvanlig har ikke streifa meg. Tviler sterkt på at det er det i grunn
tøttomedguttimagen*PÅ OVERTID* Skrevet 30. september 2008 #3 Skrevet 30. september 2008 Eg som bare trodde det var meg... Så bra får eg nesten bare si:) Jeg har det på akkuratt samme måte, kjennes ut som mobilen ligger og vibrerer, men som oftest helt nederst i magen.. har kjent det i 4 uker nå ca. er 28 uker idag.. og kommer når eg ligger på sofaen eller i sengen om kvelden.. Men eg har desverre ikkje noe svar på ka det kan være. Glemte å spørre legen min idag, for han hadde det så travelt med å bli ferdig med meg idag at det gikk ikkje opp for meg ka eg skulle si før eg var uta døren... Men du må skrive et innlegg enten til meg eller på siden, hvis du finner ut ka det er! Er veldig nysgjerrig:)
Lille&Jeg + Bøllefrø :) Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 1. oktober 2008 Godt det er flere av oss da Får bare trøste meg med at hun er aktiv der inne, så da har hun det nok finfint - bare med en litt overnervøs mor til tider Kanskje det rett og slett bare er mine muskler som "henger" seg litt opp, det begynner jo å bli trangt der inne i magen, er jo mye som skjer! Hvis det blir værre så får jeg heller ta det opp med jm neste kontroll! Takk for svar
Gjest Skrevet 1. oktober 2008 #5 Skrevet 1. oktober 2008 jeg som la ut innlegget på skravle her om dagen. skjønte jo ikke en drid hehe.. men ser jo nå at det er helt normalt å godt er det :)
Lille&Jeg + Bøllefrø :) Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter #6 Skrevet 1. oktober 2008 Tenkte å finne det innlegget, men fant det ikke... Har du link?
Gjest Skrevet 1. oktober 2008 #7 Skrevet 1. oktober 2008 det var jo bare det at dt var helt normalt da.. kan prøve å finne det til deg
Gjest Skrevet 1. oktober 2008 #8 Skrevet 1. oktober 2008 http://www.barnimagen.com/forum/thread/138801233
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå