barbabelle Skrevet 30. september 2008 #1 Skrevet 30. september 2008 Fikk anbefalt å ta Arnica (C30/D30) i en uke etter fødselen for å dempe hevelser i underlivet og dermed få helingsprosessen kjappere i gang. Fikk anbefalt å ta 5 piller to ganger om dagen i en uke. Har kjøpt det og tenker at her skal ingenting være uprøvd...men: Er det noen som har prøvd dette og har erfaring med bruk av Arnica? Fungerer det?
MrsMoo Skrevet 30. september 2008 #2 Skrevet 30. september 2008 Jeg begynte med Arnica samme dag som jeg tok keisersnitt. 5 piller løst opp i ett glass med vann. Jeg synes jeg var i utrolig fin form etter ks, men vet jo ikke om det har med Arnica eller ikke. Skal i allefall begynne med piller denne gangen også!
Gjest Skrevet 30. september 2008 #3 Skrevet 30. september 2008 dette skal jammen meg jeg prøve og! - som den helsekostfreaken jeg er!
barbabelle Skrevet 30. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 30. september 2008 Takk for svar! Jeg tenker som så at det er verdt et forsøk! Akupunktøren min er hellig overbevist om den positive virkningen av Arnica...så får bare stole på henne!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå