Lone27 Skrevet 30. september 2008 #1 Skrevet 30. september 2008 er 100% sykemeldt og har vært det en stund nå. men gu hvor slite og trøtt jeg har vært de siste dagene,uten å ha gjort noe som helst. synes ikke det er noe gøy å ikke klare så mye som man klarte før man ble gravid.. men må vel bare ta tiden til hjelp.
Bobla74 Skrevet 30. september 2008 #2 Skrevet 30. september 2008 Enig. Vi får bare trøste oss med at det kommer noe godt ut av det :-) Første gang for meg, og ikke verre enn at jeg synes det er verdt det. Noen ganger er jeg så trøtt at jeg kunne sovet stående.. Ekstrem halsbrann/oppstøt det meste av graviditeten, men det har jeg til tider ellers og. Kan ikke ta det som hjelper ellers. Gaviscon hjelper ikke, link lindrer litt. På det verste kan jeg ikke svelge. Men, men noen uker nå så er det verste over. Hatt lite plager ellers så da klager jeg ikke. Ikke kvalm i det hele tatt, ryggen bedre enn normalt :-)
Lone27 Skrevet 30. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 30. september 2008 høres jo nesten ut som meg selv men ser ut som gaviscon hjelper her er blitt en del kvalm i det siste og mat lysta er ikke på topp for tia så sliter med å få i meg mat da .. men spiser det gjør jeg ..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå