Gå til innhold

kvalme

babyklar er lykkelig :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor fort kan man begynne å få symptomer etter befruktning? Er det snakk om dager eller uker? Har idag fått ett par kraftige kvalme-anfall, men er bare dag 1 i uke 3 i syklusen. Har veldig uregelmessig syklus, så går bare ut fra 28 dager, har egentlig ikke peiling på om når og om jeg har hatt eggløsning denne mnd...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kanskje det bare er noe magevirus.....:)

Skrevet

aner ikke... :) Har veldig ustabil syklus åsså... men ut fra hva jeg har lest her, og hvordan kroppen min var, kjentes det som eggløsning fredag. Og det er jo bare 5 dager siden!! Kjenner vel ingenting før det har gått en mnd tid vil jeg tro? Ihvertfall til etter man skulle hatt mens? Har ikke lagt merke til symptomer tidlig med di to forrige... enten er det vel magevirus, eller så bare tilfeldigvis litt kvalm, eller så må jeg jo ha hatt eggløsning veldig tidlig denne gangen!! Tror det var helt tilfeldig jeg. Er ennå småkvalm, og det er sånne stikninger nede i magen som jeg har kjent tidligere. Kanskje det er eggløsning?? Hihihi:) Er ikke vant med å kjenne etter på sånne her ting. Jaja, fremtiden vil vel vise;)

Skrevet

Hei tredjegangsmamma!

Jeg har egentlig sluttet å analysere kroppen min og kjenne etter eventuelle symptomer for mange prøveperioder siden, men nå begynner jeg virkelig å lure... Har det som deg, bare noen dager etter eggløsning ble jeg super-kvalm og skikkelig dårlig, det er litt over en uke siden nå. Og etter på har jeg vært litt sånn små-kvalm og veldig trøtt... Har en gutt på 6 år, den gangen var jeg veldig plaget av kvalme, ble sykemeldt i starten av uke 6! Kan hende det er fordi jeg håper så sinnsykt at jeg er gravid, men det er liten sjanse for at jeg har det, for mannen har veeeldig få sædceller... Hvordan går det med deg, da, fortsatt små-kvalm?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...