Gå til innhold

kraftie kynnere

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har kraftige kynnere, d er ikke så alt for vonde men får litt pusteproblemer .. ( de er veedlig ubehaglige) jeg er 35 i og ha fått påvist kort livmorhals, underkant av 1 cm for halvanna veke sia...var innlagt på sjukehus i 2 daga, men no siste 2 dagane e kynnerena blitt mykje verre, og kjem oftare, men ikkje sann med jamne mellomrom.. så føle eg av og til et voldsomt nedpress.. bør eg kontakte føden eller ska eg eg berre forholde meg til å ligge på sofaen rett ut å vente på at dei kjem regelmessige og bli adskille vondare?? eg vil helst ikkje føde enda.. vil jo klare vente til veke 37 ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg ville kontaktet føden hvis jeg var deg...

sliter med det samme selv, veldig slitsomt til tider....

jeg var inne på føden natt til søndag, da ble d regisrtert rier... jeg skulle ta kontakt hvis di ble vondere... d har di ikke blitt ena hvertfall...

jeg er 35+6 idag...

lykke til...

Skrevet

ja eg hadde registert rier når eg va innlagt.. men d eg lure på.. e d farlig å ligge heime m vonde kynnera ?? krafige kynnera?? og har du kort livmorhals ?? Eg føle eg ha vondt i huda lenge etter kynnerane av og til...

Skrevet

di sier at du ikke skal være hjemme hvis kynnerene er vonde....

ja jeg har også kort livmorshals... har konisert 2 ganger...

den ble målt i uke 28 da var den 1,9cm... den er sikkert mindre nå men den har ikke blitt målt....

kontakt føden og hør hva di sier...

må få høre hvordan d går:)

lykke til...

Skrevet

hehe kan eg spør om et spm.. =) ka vil d sei å konisere ?? =) eg snakka m dei på lørdag og da sa dei at så lenge d ikkje å skikkeli vondt gjer d ingen ting.. eg går og på bricanyl tabletta for å stoppe riene.. og når tabletten e begynt å gå ut av kroppen merka eg kynnerane bli verre..no har d roa seg.. eg ska til jordmor kontroll på torsdag, så viss d ikkje bli verre en d e no tru eg at eg vente til då =) hehe.. dei e jo i utgangspunktet ikkje så veldig vonde, d berre d eg får litt pusteproblem og d stramma som pokker.. =) hehe .. magen bli knallhard og d e skikkeli ubegagli.. men du ? e du plaga med nedpress ?

Skrevet

konisering er at at jeg har fjernet litt av livmorshalsen med laser... brent litt vekk pga celleforandringer...

har til tider nedpress, har begynt i dag med mensensmerter og litt vondt i korsryggen... så jeg får se hva som skjer...

d er jo ikke farlig om han blir født nå sa di på føden på lørdag ås jeg åmtte bare la d gå sin gang og ta kontakt når di var vonde og regelmessige... i hele går var di regelmessige men ikke så veldig vonde... tror ikke d er lenge før knerten kommer:)

Skrevet

holde du deg masse i ro eller beveger du deg masse ?? =) dei e jo egentli ikkje vonde her men forferdi ubeglige .. har en del nedpress om kveldane når eg ha vore litt i aktivet utover dagen.. eg ha fått beskjed at etter veke 36 kan eg føde på d lokale sjukehuset, og d e ca ei veke til.. viss ikkje må eg til et større sjukehus som ha bedre barneavd... så håpe virkelig eg klare vente ei veke.. =) har mest lyst å føde her som eg ha familien rundt meg ...

er du førstegangsfødane?? =)

ha du målt ca str på babyen din i d siste... eg va på ul i veke 33 og da var den ca 2,2 kg.. =)

Skrevet

er ganske sløv fortida så jeg har holdt meg mye i ro...

ja jeg er førstegangsfødene.. jeg fikk beskjed når jeg var på ul i uke 32 at hvis jeg gikk til termin ville han være 3100-3200g.. han ligger 6-7% under gjennomsnittet....

får håpe du klarer å holde på nurket en uke til:) d går nok veldig bra skal du se... slapp av mye og ta d med ro, så går d nok veldig fint:)

Skrevet

Ja håpe eg klare d eg og;) hehe.. ja ska holde meg masse i ro, men føle meg faktisk ganske fin form.. ;) anna en kynnerane som hindra meg til å gjere ulike ting ;) du får ha lykke til du og.. så får vi sjå kor lenge vi klare å holde oss ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...