Stolt mamma og englemamma Skrevet 30. september 2008 #1 Skrevet 30. september 2008 hei jenter:) eg lurer på to ting her.. har noen av dere opplevd leamus nede i magen. har hatt det en uke no.. på venstre side helt nede.. kjempe plagsomt, får ikke sove!! vet dere hva det skyldes og hvordan man får det vekk?? og så har eg hatt litt sting i det siste.. kan det være et symtom kanskje? har ikm på søndag:) ellers, hvordan står det til med prøvingen? på forhånd, tusen takk for svar:)
megogknotten Skrevet 30. september 2008 #3 Skrevet 30. september 2008 humm.. det var ikke lett å tenke seg til hva den leamusgreia kan være..og stinga, siden du har ikm om ei uke.. kan det være EL fordeom da? .. lykke til med testing i alle fall!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå